Jump to content

Hoeveel gangs?

Recommended Posts

Geplaatst:

Laten we het hopen, dat zou echt te gek zijn. Het spel is dan ook gelijk een stuk echter.

• 4 weken later...
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 8-Ball

5

• liltuner

5

• Le Freak

3

• The Outlaw

3

Geplaatst:

ik wil juist niet zoveel ruzies want bij gta3 kaon je niet een s meer bij de maffia's

komen :ph34r: B) :rolleyes: <_< -_- :unsure: :( :angry:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Een aantal grote bendes en dan vele kleine bendes van 20 man en dan kan je via een job of een favor te doen voor zo'n bende ze voor jouw laten werken en een broederschap aangaan, en ze dan een naam geven zoals echte bendes. De Crips hebben zo 100den afdelingen bv. de shotgun crips (met wat zouden die schieten <_< ) hehe

B) Crips rule the streets - shotgun hand on the pump

Geplaatst:

goed om maar ff ontopic te gaan

ik heb op internet gelezen dat je gang je beschermt als je veel met ze optrekt en samen met ze schiet :lol:

Geplaatst:

<_< en als je nou tegen ze moet schieten, dan gaat de vriendschap verloren!!

Geplaatst:
en als je nou tegen ze moet schieten, dan gaat de vriendschap verloren

wie schiet nou ze eigen gang leden dood <_< ...maar dan krijg je idd ruzie denk ik

Geplaatst:
hahaha,schiet je inens perongeluk op je gang,baf boem knal knal,daar ligt CJ

schiet je 1 keer in iemand's zijn voet

EY homie , whats wrong with you ?!?!

nog een keer

"wtf is wrong with you Dog"

:puh:

Geplaatst:

CJ: i don't know homie,i aint do it,my hands are doin' it

whaaaaaaaaat?

raaaaaaaaaaah ligt sweet ineens dood daaro:P

ff ontopc,ik denk dat er 8 gangs zijn

Geplaatst:

Ik heb de officieele site van SA gecheckt en ben alleen al in los santos 4 ganges tegen gekomen. Als dit alleen al in 1 stad is van de 3 zullen er wel veel gangs zijn. En het is al aangekondigd dat Don Salvatore weer in SA voorkomt dus de maffia zit er ook weer bij dus dat brengt het totaal al op 5. En op de cover van dat tijdschrift op de voorpagina van de site staan een soort yakuzi's dus dat brengt het aantal al op 6 en ik denk dat we er nog veel meer kunnen verwachten!!

Geplaatst:

en natuurlijk de rijkeluisgangs, met hun colt.45 hun dure saloonscars en de mafia niet te vergeten!!! :lol:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...