Limbolander Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 sinds kort heb ik een Logitech Media keyboard Elite gekocht en mijn muis is een mx400 Logitech lasermuis voordat ik dat keyboard had bleef me muis niet hange in CS maar nu als ik W ofzo inhoud om te lopen etc blijft me muis steeds hange en als ik gewoon op me desktop bezig ben dan doet die dit niet :S weet iemand hoe je het kan fixen? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 mischien nieuwere drivers instaleren, heb je de muis op ps/2 poort(ronde) of USB(rechthoekige)? want je kan altijd proberen als hij het in de andere poort beter doet. anders zou ik het zo even niet weten Reageren
Limbolander Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 tis al gefixt heb het programma van logitech Setpoing erafgegooid en weg was het probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.