Wendie Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik las net een stukje bij de 'easter eggs' over dat je naar Liberty City zou kunnen vliegen... Is dat waar en bij welke airport dan? want ik kan alleen vanuit Las Venturas en San Fierro vliegen.... en dan alleen naar LV, SF en LS.... niet naar Liverty City..... Hoe doe ik dat dan??? Of is dat een heel stomme vraag???? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik las net een stukje bij de 'easter eggs' over dat je naar Liberty City zou kunnen vliegen...Is dat waar en bij welke airport dan? want ik kan alleen vanuit Las Venturas en San Fierro vliegen.... en dan alleen naar LV, SF en LS.... niet naar Liverty City..... Hoe doe ik dat dan??? Of is dat een heel stomme vraag???? Je kunt niet zomaar even naar Liberty City vliegen, dit moet met tools en dergelijke. Sterker nog, er komt eigenlijk helemaal geen vliegtuig aan te pas. Liberty City is een hidden interior in SA, die gebruikt is voor de missie 'Saint Mark's Bistro'. Deze hidden interior is normaal gesproken niet te bereiken, maar door gebruikt te maken van enkele foutjes kun je er toch komen. Hoe je daar komt, wordt uitgelegd op deze pagina of (als je wilt) in de vorm van een filmpje. Veel succes! Reageren
Wendie Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik las net een stukje bij de 'easter eggs' over dat je naar Liberty City zou kunnen vliegen...Is dat waar en bij welke airport dan? want ik kan alleen vanuit Las Venturas en San Fierro vliegen.... en dan alleen naar LV, SF en LS.... niet naar Liverty City..... Hoe doe ik dat dan??? Of is dat een heel stomme vraag???? Je kunt niet zomaar even naar Liberty City vliegen, dit moet met tools en dergelijke. Sterker nog, er komt eigenlijk helemaal geen vliegtuig aan te pas. Liberty City is een hidden interior in SA, die gebruikt is voor de missie 'Saint Mark's Bistro'. Deze hidden interior is normaal gesproken niet te bereiken, maar door gebruikt te maken van enkele foutjes kun je er toch komen. Hoe je daar komt, wordt uitgelegd op deze pagina of (als je wilt) in de vorm van een filmpje. Veel succes! Thanx!!! Het is heel wat werk zie ik maar dat ga ik eens proberen!!! Reageren
111222333999 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik las net een stukje bij de 'easter eggs' over dat je naar Liberty City zou kunnen vliegen...Is dat waar en bij welke airport dan? want ik kan alleen vanuit Las Venturas en San Fierro vliegen.... en dan alleen naar LV, SF en LS.... niet naar Liverty City..... Hoe doe ik dat dan??? Of is dat een heel stomme vraag???? Je kunt niet zomaar even naar Liberty City vliegen, dit moet met tools en dergelijke. Sterker nog, er komt eigenlijk helemaal geen vliegtuig aan te pas. Liberty City is een hidden interior in SA, die gebruikt is voor de missie 'Saint Mark's Bistro'. Deze hidden interior is normaal gesproken niet te bereiken, maar door gebruikt te maken van enkele foutjes kun je er toch komen. Hoe je daar komt, wordt uitgelegd op deze pagina of (als je wilt) in de vorm van een filmpje. Veel succes! Thanx!!! Het is heel wat werk zie ik maar dat ga ik eens proberen!!! ik heb het ook even geprobeert maar als ik in die ruimte ben geraak ik niet verder Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 ik heb het ook even geprobeert maar als ik in die ruimte ben geraak ik niet verder Het is me eigenlijk nog een beetje onduidelijk wat je er nu niet bij je lukt. Graag iets meer informatie geven over wat er precies niet lukt. Ik vermoed dat je iets niet goed doet bij de voorgaande dingen. Ik raad je daarom aan dit topic eens door te lezen. Daar vind je een stappenplan, waarin tevens wordt uitgelegd hoe je in Liberty City komt. Vragen en/of opmerkingen kunnen in dat topic. Veel succes! Reageren
111222333999 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) ik heb het doorlezen en de pagina afgeprint en doorlezen en dat filmje bekeken. dus ik zet een voertuig en helikopter in de garage en ga naar die gym pak een cheat van een jetpak en ga die zwarte ruimte in zet het puntje op die warehouse en wil daat naartoe vliegen maar ik beweeg dan niet Bewerkt: 21 juli 2007 door 111222333999 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 ik heb het doorlezen en de pagina afgeprint en doorlezen en dat filmje bekeken.dus ik zet een voertuig en helikopter in de garage en ga naar die gym pak een cheat van een jetpak en ga die zwarte ruimte in zet het puntje op die warehouse en wil daat naartoe vliegen maar ik beweeg dan niet Ik maak hieruit op dat je nog niet de 4 man in de gymzaal hebt neergeschoten. Dit zijn dus de 2 mensen die aan het boksen zijn, diegene die je trucjes leert en een toeschouwer van het gevecht. Deze moeten dood voordat je verdergaat. Vraag me niet waarom, maar het hoort nu eenmaal bij het stappenplan. Hoe dan ook, lees het voorbeeld in het topic eens door die ik je net gegeven hebt. Deze kun je overigens alleen volgen als je hem op de PC hebt. Mocht je het filmpje volgen, doe dan alles wat door ook wordt gedaan. Je mag niets overslaan, want volgens mij steekt dat heel nauw. Nogmaals veel succes! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Dat je niet beweegt kan ook eraan liggen dat je tegen een onzichtbare muur vliegt, waar er best een aantal van zijn in een H.I.U.. Je zult er een weg omheen moeten vinden. Je kunt controleren of ergens een onzichtbare muur is door recht vooruit te schieten vanuit je jetpack (dit kan alleen met een Tec-9, een Micro SMG, een Pistool of een Sawn Off Shotgun). Als je dan vonken ziet, is er een muur. Als je helemaal niet kan schieten, en CJ houdt zijn een van zijn geweren omhoog en de ander omlaag, dan zit je al tegen een muur aan. Reageren
storm75 Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 hey heyy .. ook ik heb een probleem om in liberty city te geraken ik ga idd eerst naar de gym dan naar de warehouse en daarnaa naar de garage in doherty waar ik mijn helikopter in de garage heb staan .. nu mijn probleem : ik zet de marker op liberty city en vlieg er heen . dan kom ik inderdaad een onzichtbare wall tegen , dus ik doe wat de uitleg voorschrijft ik win hoogte en jump uit de helikopter en open mijn parachute en vlieg naar de marker . alleen ik zie geen liberty city!!! in plaats daarvan val ik na een aantal minuten in het water !! weet iemand wat ik fout doe ??( ik heb de xboxversie ) thanks alvast Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 je moet ook de cheat invoeren dat voertuigen wegvliegen als je ze raakt (BUBBLECARS), anders kom je niet hoog genoeg. Je moet met quad in de garage de heli duwen en dan snel instappen en een paar minuten hoogte winnen, dan gaat het goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.