Jump to content

Loopt Windows Vista sloom? (Mail ook?)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als Windows Vista bij jouw sloom loopt, dan kan je er wel wat aan doen.

Want hoe kom je erop toch!

Programma lijst! (Klik hier!)

Hierboven staat de link naar een lijst met programma's die werken op Vista.

Als het programma die je hebt er tussenstaat, maar daar achter staat '(64-bit)', dan houd het in dat het voor de 64 bit versie van Vista is, en je hebt misschien wel een 32 bit versie.

Dan moet je het verwijderen! En misschien merk je wel dat het werkt!

(Sommige software's werken goed tot een bepaalde versie, daarna niet meer..)

(Nog steeds sloom, tjeck meerdere programma's even dan!)

Als Windows Mail ook sloom is, dan ligt dat niet aan de programma's maar een fout!

Dit is 100% betrouwbaar, omdat ik dit ook had en dit gedaan heb!

Je moet kladblok openen, en daarin de volgende tekst zetten:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN\FeatureControl\FEATURE_MIME_SNIFFING]

"winmail.exe"=dword:00000001

Dan doe je opslaan als, en daar typ je in bij:

Bestandnaam: mailfix.reg

Opslaan als: Alle Bestanden

Als het goed is heb je nu een Registervermelding..

Open het en misschien moet je eerst Doorgaan drukken en daarna vraagt hij of je het in je register wilt zetten, druk dan nu op Ja, dit deel is nu klaar en toegevoegd.

Herstart dan nu de computer en als je klaar bent, probeer dan nu Windows Mail maar uit, hij opent de emails nu weer sneller... :Y

Microsoft heeft ook een update in hun downloadlijst staan voor wat betere prestatie, deze update is niet verplicht, wat ik je wel aanraad.. .. je kan ook wachten tot eind dit jaar want dan komt Vista SP1 met deze update bijgeleverd..

Update 32-bit - - Update 64-bit

Hopelijk word je computer ook hier weer sneller van, en die sloomheid van de pc zelf ligt niet aan Vista! (Tenzij je een pc hebt zonder een stikkertje Vista compatible!

Bewerkt: door Follow
Geplaatst:

Je hebt al een Vista Compatible stickertje die je op al de hardware die je maakt mag plakken vanaf 750 euro!

Geplaatst:
Je hebt al een Vista Compatible stickertje die je op al de hardware die je maakt mag plakken vanaf 750 euro!

WOW!, kom naar Steenwijk en je hebt er 1 voor 500 euro.

(PC Creative maakt het zelfs naar jouw wensen, goeie videokaart of veel geheugen...(Word wel wat duurder maar..))

Ik zie trouwens ook veel vakantie gangers hier in Steenwijk :D

Geplaatst:

WOW!, kom naar Steenwijk en je hebt er 1 voor 500 euro.

(PC Creative maakt het zelfs naar jouw wensen, goeie videokaart of veel geheugen...(Word wel wat duurder maar..))

Ik zie trouwens ook veel vakantie gangers hier in Steenwijk :D

Maar dan mag je dat stickertje officieel kopieeren en op alle hardware van dat type plakken!

(ps. een vista premium ready pc heb je al voor 240 euro).

• 3 weken later...
Geplaatst:

Effe weer wat togevoegt, een update om alles wat beter te maken, enne, problemen met vista, probeer dit hier eens mensen..

(Lol, kort bericht)

Geplaatst:

Op mijn school vind je zo'n stikkertje gewoon op de grond. :D

Bedankt dat je dit hebt gepost aangezien ik over een kleine maandje naar vista upgrade. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...