ErnstJ Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Rockstar Games confirmed, that there is neither the Big Foot nor the monster of loch ness in the game. Indeed the skateboard was in the game, but it was taken out shortly before the release because of the jetpack. Because of that the missions black project and green goo became added to the game shortly before the release. But the zombie is there, but only Wednesdays and Saturdays between 23 and 2 o'clock. Also Brian and CJ's mother can be seen in the game. You just need to go to the cemetery and take photos of the particular graves. You can see them then on the pictures. The zombie can neither be killed nor knocked down. He disappears after a certain time. To the question if there are aliens, Rockstar answered/said: You have to find it out for yourself, where and when you can see the aliens, or if there are aliens at all. But i can tell you following: you will even surprise yourself... Also the ghost cars got confirmed, and that you can't repair them. So that was it. If i find something i will tell it you! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Dan kunnen zo alle topic ove Bigfoot eindelijk dicht :-) Wat is de bron van dit artikel? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Zonder bron maak je me nog niets wijs. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 En, waarom is het skateboard er dan uitgehaald? Kon er beide wel in lijkt me dan, als het toch af is, ik denk eerder dat ze dingen als het skateboard ( en de fbi wagen met geweer ) gewoon afhadden kunnen maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Ten eerste; Is dit echt waar? Zo, zo....., weten we dat ook weer. Ik dacht eigenlijk dat er een bigfoot in het spel zat.... Wel grappig van dat 'aliens' . Dat bewaren ze voor het laatst........... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Ok, dit is nep. Ik heb op de grotere wereldwijde sites en forums gekeken, ik heb op de officele sites gekeken, en het staat nergens. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) zolang de bron nie word vermeld dan geloof ik er niet in edit:Also Brian and CJ's mother can be seen in the game. You just need to go to the cemetery and take photos of the particular graves. You can see them then on the pictures. waar kun je die graven vinden dan , want dan ga ik even kijken of het echt waar is Bewerkt: 19 december 2004 door san_andreas_boy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Dit was al weken bekend hoor :blink: ... En die skateboard was eruit gehaalt, en dat kwam ( volgens mij ) door de jetpack ( Weet niet waarom ). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Vooral @daan maar ook @de anderen, Dit komt van de forum in m'n sig, ik heb et daar ook gelezen(3 weken terug ofzo), daar komt het dus weg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Het leek me wel leuk als er een zombie in zat. Dat van die foto's van die graven, dat kunnen we toch ff proberen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Het leek me wel leuk als er een zombie in zat.Dat van die foto's van die graven, dat kunnen we toch ff proberen? ja dat ben ik ook aan het doen, aleen waar kan ik die graven vinden dan??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeNn!S Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) Het leek me wel leuk als er een zombie in zat.Dat van die foto's van die graven, dat kunnen we toch ff proberen? ja dat ben ik ook aan het doen, aleen waar kan ik die graven vinden dan??? volgens mij bij mt. chilliad onderaan bij een stadje !!!!!!!!niet angel pine!!!! noord-oosten van mt. chilliad Bewerkt: 19 december 2004 door DeNn!S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Het leek me wel leuk als er een zombie in zat.Dat van die foto's van die graven, dat kunnen we toch ff proberen? ja dat ben ik ook aan het doen, aleen waar kan ik die graven vinden dan??? Volgens mij, bedoelen ze die begraafplaats waar je in het begin naar toe ging. (dat toen die auto kwam, en dat je op je fietsje naar Sweets huis moest rijden.) Alleen weet ik niet precies meer, waar dat nou was. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 op de begraaf plaats is ook een huisje met graftombes die open zijn misschien moet je daar een foto van maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 weet niemand waar het precies is? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts