DEF Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 daarzow ergens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 zijn dat nou 30 easter eggs denk ik toch niet hoor of kan ik niet meer tellen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 ik d8 dat er ook een kerkhof was in ghosttown maar daar ben ik nie zeker van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Jongens ik weet waar het is!!! Start een new game en dan als je moet gaan fietsen dan ben je automatish bij de begraafplaats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 wie is bryan??? cool van de zombie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) Bij die begraafplaats, heb ook zo'n muur erachter. En als je daarop staat, zie je volgens mij water... dus in de buurt van water misschien. :huh: Edit: ik zie dat je al een goede oplossing gevonden hebt. @GTA-SA fan, Bryan is je broertje, die ook al dood is. (dacht ik) Bewerkt: 19 december 2004 door GTAspeler Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Bij die begraafplaats, heb ook zo'n muur erachter. En als je daarop staat, zie je volgens mij water... dus in de buurt van water misschien. :huh: er is geen water Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Bij die begraafplaats, heb ook zo'n muur erachter. En als je daarop staat, zie je volgens mij water... dus in de buurt van water misschien. :huh: er is geen water Wat lag daar dan achter? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeNn!S Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 weet niemand waar het precies is? hiero...!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove_Street_Gang_Member Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 wie is bryan???cool van de zombie Brian is de 3de (overleden) johnson-broer, CJ is gevlucht uit SA omdat hij de dood van zijn broer op zijn geweten had Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) de pijl geeft aan waar het is hij wijst op het puntje Jongens , het is NEP ik heb alle graven gefotografeerd en ik zie nergens brian of je moeder totaly FAKE dus Bewerkt: 19 december 2004 door san_andreas_boy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeNn!S Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 eej gaste bij die lijst staat ook dat je jezelf zult verassen over de aliens misgien ( dat kwam als eerste in me op) en het geval de je jezelf kunt fotograferen misgien ben je zelf wel een alien!!!!!!!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 eej gaste bij die lijst staat ook dat je jezelf zult verassen over de aliens misgien ( dat kwam als eerste in me op) en het geval de je jezelf kunt fotograferen misgien ben je zelf wel een alien!!!!!!!!!!! Dacht ut niet Als er geen alliens waren zij r* gewoon : no Als er wel alliens waren zij r* gewoon : Look around and you will see ( in dit geval dus ). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DEF Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 ik heb vandaag die missie weer van dat je area 69 in moet gedaan maar erstond ergens op een forum dat er alliens op tafels lagen maar ik heb nix gezien dus er zijn geen aliens en ik heb ook die begraafplaats fotos gemaakt ook nix dit is dus fake Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Ik hoop niet dat het nep is want het is 1. gewoon tof als het echt waar is en 2. zijn we dan hard gedist.. En @Hayate idd antwoord 2 is echt een antwoord voor R* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts