Lennert Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 En ondertussen is volgens mij iedereen hier al vergeten dat hij de bron nog niet heeft gemeld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 wat Ali_r al zei deze info staat bij een site precies hetzelfde in zen handtekening misschien heeft hij het daar vandaan maar sinds iedereen reageert hoor je hem ook niet meer verdacht..... persoonlijk heb ik zon gevoel dat dit verzonnen is of gewoon nep als het waar was geweest dan had hij de bron al gelijk vermeld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Hey maar san andreas boy had je wel die foto's genomen op de goede tijd? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Hey maar san andreas boy had je wel die foto's genomen op de goede tijd? ik heb de hele nacht doorgefotografeerd en niks gezien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Oke, ook in het kappelletje? Wel de begraafplaats in LS hea? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Ik heb het hele kerkhof afgezocht en niks gevonden ( ook het kappeletje ) En ja , het was in Los Santos. Zie een van mij vorige berichten,daar heb ik een kaart toegevoegd van waar het kerkhof was. en dan kan je ook zien dat het in LS is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 (bewerkt) er zijn heel veel graven en kerk hoven is er al gekeke bij die catharina(ofzo) in et platte land waar je missies moet doen; want daar zijn ook 2 graven. of bij die confessions daar is ook een kerkhof. Bewerkt: 20 december 2004 door henk_jan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 er zijn heel veel graven en kerk hovenis er al gekeke bij die catharina(ofzo) in et platte land waar je missies moet doen; want daar zijn ook 2 graven. daar dacht ik ook al aan bij de graven van catalina Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 er zijn heel veel graven en kerk hovenis er al gekeke bij die catharina(ofzo) in et platte land waar je missies moet doen; want daar zijn ook 2 graven. Ik dacht dat dat 3 graven waren Maar volgens mij is daar niets bijzonders Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Het lijkt me sterk dat Brian en Cj's Mom op een ander kerkhof gaan spoken :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 ut lijkt me een stuk uit een intervieuw! Ofsow. Maja Ik vindt ut wel onwaarscijnlijk want als R* dit had gezegd hadden ze waarschijnlijk de plaats van ut kerkhof erbij gegeven. Maja. <_< . Enne Ik vindt Het voor de mensen Die GTA SA op de Pc wel jammer dat alles over het spel al bekend is. (heb ut self op ps2) Je kunt nu zo naar deze site gaan en alles over het spel opzoeken B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 eej over die aliens waar jullie het zonet over hadden, miss. zijn ze er wel want er word tog gezegd dat die lichtjes in de lucht misschien ufos zijn... heeft iemand daar als is een keer een foto van gemaakt? misschien (de 3e misschien, nou de 4e) zie je nu wel een ufo..? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 ik snap de niks van er zijn te veel graven en verschillende landkaarten. en ik weet niet welke tijd ik die geesten moet fotograferen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 hij heeft deze lijst van edgeforums.net Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 eej gaste bij die lijst staat ook dat je jezelf zult verassen over de aliens misgien ( dat kwam als eerste in me op) en het geval de je jezelf kunt fotograferen misgien ben je zelf wel een alien!!!!!!!!!!! Dat komt idd een eind in de goede richting. Als je zon cowboy gast ziet, die roept de hele tijd: "You are one of them!" "Im from earth you know" "Your not gonna probe me again" Epsilon backpackers: "Watch it brother-unlce" (als je tegen ze aanloopt) brother-unlce = kraff. dus CJ is kraff ?? kraff is een alien?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts