Jump to content

rockstar geeft lijst vrij


ErnstJ

Recommended Posts

eej gaste bij die lijst staat ook dat je jezelf zult verassen over de aliens misgien ( dat kwam als eerste in me op) en het geval de je jezelf kunt fotograferen misgien ben je zelf wel een alien!!!!!!!!!!!

Dat komt idd een eind in de goede richting.

Als je zon cowboy gast ziet, die roept de hele tijd:

"You are one of them!"

"Im from earth you know"

"Your not gonna probe me again"

Epsilon backpackers:

"Watch it brother-unlce" (als je tegen ze aanloopt)

brother-unlce = kraff. dus CJ is kraff ?? kraff is een alien??

kiki da weet ik weer he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • easter egg

    10

  • Scott16

    9

  • -Richard-

    6

  • GTASuPahGaMeR..!

    6

ik kom er niet echt wijs uit ( die lijst)

heb em ook al vertaald maar ik snap em nog niet

De vertaling (er is overigens nergens een bevestiging dat dit daadwerkelijk van R* afkomt, hou dat in gedachte...)

- Zowel Bigfoot als het monster van Loch Ness zit niet in het spel

- Skateboard is op het laatst uit het spel verwijderd vanwege de Jetpack

- Hierdoor (Jetpack) zijn The Black Project en The Green Goo kort voor de release toegevoegd aan het spel

- Brian en CJ's moeder zitten in het spel. Ga naar de begraafplaats en maak foto's van specifieke graven, je kunt ze zien op de foto's

- De zombie kan niet worden vermoord neergeslagen. Hij verdwijnt op bepaalde momenten

- Of er aliens in het spel zitten: zoek zelf maar uit of, en zo ja waar en wanneer ze erin zitten. Je zult versteld staan...

Ghost-cars zitten in het spel en kunnen niet gemaakt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar na die missie kan je toch verder niks met de green goo?

Het is toch geen easter egg

Er wordt uigelegd waarom het skateboard is verwijderd en wat de evolgen zijn van het toevoegen van de jetpack...

Link to comment
Delen op andere websites

eej gaste bij die lijst staat ook dat je jezelf zult verassen over de aliens misgien ( dat kwam als eerste in me op) en het geval de je jezelf kunt fotograferen misgien ben je zelf wel een alien!!!!!!!!!!!

Dat komt idd een eind in de goede richting.

Als je zon cowboy gast ziet, die roept de hele tijd:

"You are one of them!"

"Im from earth you know"

"Your not gonna probe me again"

Epsilon backpackers:

"Watch it brother-unlce" (als je tegen ze aanloopt)

brother-unlce = kraff. dus CJ is kraff ?? kraff is een alien??

Ik vind dit best goed bedacht maaaar ik denk dat deze lijst nep is, anders had gtagames wel iets gemeld

Link to comment
Delen op andere websites

Die Gast had het ook over een "zombie" , ik vraag me af waar die te vinden is .... Heeft ie het misschien over de Panopticon killer ?

Er zit een zombie resaerch center in Downtown of Financial in SF. Ik weet helaas de exacte lokatie niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Table..hoe weet jij dat die zombie er is dan ... als je hem tegen bent gekomen weet je de locatie toch wel ? Hmmm ik heb net ff gezocht naar threads over zombie en ik kwam een paar interresante tegen . bijv dat er een in een tombe zou zitten....

Link to comment
Delen op andere websites

Table..hoe weet jij dat die zombie er is dan ... als je hem tegen bent gekomen weet je de locatie toch wel ? Hmmm ik heb net ff gezocht naar threads over zombie en ik kwam een paar interresante tegen . bijv dat er een in een tombe zou zitten....

Heb ook ergens iets gelezen over een tombe met een zombie, ik ben er eens gaan kijken maar niets te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Table..hoe weet jij dat die zombie er is dan ... als je hem tegen bent gekomen weet je de locatie toch wel ? Hmmm ik heb net ff gezocht naar threads over zombie en ik kwam een paar interresante tegen . bijv dat er een in een tombe zou zitten....

Hij heeft het over een Zombie Research gebouw en dat houd in : Zombie Onderzoeks gebouw..

Wie zegt dat hij weet dat er zombie's inzitten ? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

mun neef had een keer zoon kaart van een site daar stopnd ook zobie op waar die was het gaf aan dat die liep een een begraafplaats in zoon boeren stadje we zijn er gaan kijken maar er was nog niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...