easter egg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) Zoals ik het opvatte van die begraafplaats waar je een foto kon maken, zodat je die mensen kon zien..Ik denk dat je alleen fotos moet maken van de graven van de zoon/moeder (wat was het ook alweer?).. die liggen natuurlijk ergens onder de grond (Logisch, ) Maar misschien zijn ze wel gecremeerd en uitgestrooid boven (...) Nee je kon de lijken niet zien,maar de geesten maar had ik wel gedaan maar ik zag niks. :angry: <_< Bewerkt: 30 december 2004 door easter egg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Ik was ook naar de begraafplaats geweest, heb meer als 30 foto's genomen. En heb nu hele leuke kiekjes van mij en een paar grafstenen (ik heb mijn bendelid ook een paar foto's laten maken, met mij zelf er ook op.) Het zijn hele mooie vakantie foto's geworden, maar zonder spoken en geesten. Nu moet ik weer naar mijn huis om een nieuwe fototoestel te halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha_Johnsons Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 waar is area 69 eindelijk ergens ? want ik weet dat echt niet meer :blink: dus ik zou graag weten waar die is dat ik daar eens kan gaan chekken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 midden in de desert derde eiland het valt wel op in de kaart vind. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha_Johnsons Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 aah daar is het want iedereen praat er hier over maar ik heb mijn gta sa uitgeleend aan iemand ik krijg hem volgende week terug (hoop ik) want ik mis hem teveel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeNn!S Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 mischien van die aliens dat je zelf er 1 bent want ik hoor mensen zeggen : you don't gona get me this time you freaking alien!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 maar waneer word het duidelijk datje een alien bent dan? iemand die 100% heeft gehaald moet dat wel weten. die heb em immers 100% uitgespeeld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 maar waneer word het duidelijk datje een alien bent dan?iemand die 100% heeft gehaald moet dat wel weten. die heb em immers 100% uitgespeeld wie zegt dat cj een alian is :huh: maar waneer word het duidelijk datje een alien bent dan? tot R* het bevestigt of dat iemand het kan bewijzen tot die tijd moet je wachten op het antwoord Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 mischien van die aliens dat je zelf er 1 bent want ik hoor mensen zeggen : you don't gona get me this time you freaking alien!! Dit lijkit me wel heel sterk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 mischien van die aliens dat je zelf er 1 bent want ik hoor mensen zeggen : you don't gona get me this time you freaking alien!! Dit lijkit me wel heel sterk. Ik ging het een keer voor de grap uitzoeken. Ik ging met een infraroodbril (het dat zo?) voor de spiegel staan. Maar nee, ik bleef gewoon CJ. Het sloeg eigenlijk nergens op, en ik denk niet dat CJ een alien is. Ook niet bij 100%. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marco2 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Kan niet eens iemad het uitproberen om via de geheime tattoo cheat, niet naar de tattoo shop gaan, maar naar die zombie research building gaan, kan het zelf niet uitproberen, spel is een beetje dood. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 jaah hoor cj een alien <_< :lol: , te veel sf-films gekeken! <_< :lol: . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KingOfTheHill Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2005 alle graven gefotografeert, op woensdag de complete nacht rondgehangen in het kerkhof...... NIETS GEZIEN! geen lijk, geen zombie... niets! Wisten jullie trouwens al dat die tag achter het gebouw in de noord-oosterlijke heok (grove 4-life ofzo) om 06.00 uur verdwijnt.....? creepy!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thaspraya Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 welk kerkhof hebben jullie het nou over?Ik snap er niks meer van!ik dacht eerst dat jullie bedoelde die in los santos met z'on missie van sweet2 genaamd Los Sepulcros? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts