.Levi. Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Het is lang geleden dat ik een signature heb gemaakt.. Deze avond heb ik toch iets leuks gevonden en ben daarmee aan de slag gegaan (Lupe Fiasco). Vind de effecten best apart gemaakt al zeg ik het zelf. ^^ Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik zal maar over de render beginnen , De render is goed geplaatst, door de effecten er omheen geeft het ook niet zon leeg gevoel. Die dingen op de achtergrondt geven warme effecten en vulle dus de background een beetje op De border past goed bij de background, Je hebt de render ook goed ingeblend Ik vind die blur effecten nog het mooiste. Het enige minpuntje vindt ik de tekst ik vindt hem niet zo duidelijk (De kleur wel) Een welverdiende 9 De effecten zijn goed gebruikt . Reageren
.Syfes Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Commentaar: Ik heb wel al betere sigs gezien van je maar dat wil niet zeggen dat het geen goeie sig is . De effecten vind ik heel mooi gedaan .De effecten van de render zijn heel mooi . De font vind ik ook heel mooi maar de plaats vand de font vind ik iets minder . Rate: 8.75/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Weer een prachtige creatie Levi. Je render is mooi ingeblend, en je achtergrond is mooi opgevuld door het gesmudge en de mooie effecten. Geen idee hoe je het hebt gedaan, maar het is prachtig. De lichtbron heb je ook goed gedaan, juiste richting naar het licht op de render. Leuk font, en lekker opvallend. En de kleur past bij de rest. Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken... Prachtig Levi. Bewerkt: 22 juli 2007 door Tunix Reageren
.Levi. Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Yo, Bedankt voor de reacties, goed om te horen dat mijn vingers het nog doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.