Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is lang geleden dat ik een signature heb gemaakt.. Deze avond heb ik toch iets leuks gevonden en ben daarmee aan de slag gegaan (Lupe Fiasco). Vind de effecten best apart gemaakt al zeg ik het zelf. ^^

lupefiascomq6.png

Geplaatst:

Ik zal maar over de render beginnen :Y, De render is goed geplaatst, door de effecten er omheen geeft het ook niet zon leeg gevoel. Die dingen op de achtergrondt geven warme effecten en vulle dus de background een beetje op :) De border past goed bij de background, Je hebt de render ook goed ingeblend :)

Ik vind die blur effecten nog het mooiste. Het enige minpuntje vindt ik de tekst ik vindt hem niet zo duidelijk (De kleur wel) Een welverdiende 9 De effecten zijn goed gebruikt :Y.

Geplaatst:

Commentaar:

Ik heb wel al betere sigs gezien van je maar dat wil niet zeggen dat het geen goeie sig is .

De effecten vind ik heel mooi gedaan .De effecten van de render zijn heel mooi .

De font vind ik ook heel mooi maar de plaats vand de font vind ik iets minder .

Rate:

8.75/10

Geplaatst: (bewerkt)

Weer een prachtige creatie Levi. Je render is mooi ingeblend, en je achtergrond is mooi opgevuld door het gesmudge en de mooie effecten. Geen idee hoe je het hebt gedaan, maar het is prachtig. De lichtbron heb je ook goed gedaan, juiste richting naar het licht op de render. Leuk font, en lekker opvallend. En de kleur past bij de rest. Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken... Prachtig Levi. :Y

Bewerkt: door Tunix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...