jeffreyboy900 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik wil graag een eigen eiland bouwen, maar dat lukt niet. Omdat er teveel objecten zijn. Ik gebruik de MapCleaner maar deze werkt niet. Wanneer de mapcleaner de levelmap of zoiets probeert de verwijderen, dan krijg ik de volgende error: Invalid Pointer Operation Ik heb de volgende dingen, dat zou toch moeten werken: Windows XP Prof. Versie 1 van San Andreas Ongemodde versie (net opnieuw geinstalleerd). Alles gewoon in de normale staat. Maar de MapCleaner blijft maar fouten geven. Nu is mijn vraag is het mogelijk dat iemand de data bestanden stuurt van de GTA waar de map helemaal leeg is. Ik ben nu al een week aan het zoeken op Google en probeer ook in het spel alles, maar elke keer crasht het spel. Ik heb ook op het Internet al gezocht naar lege maps maar kan deze niet vinden. Volgens mij veranderd de MapCleaner de volgende bestanden: water.dat main.scm gta.dat de bestanden van de Maps Kan iemand mij misschien de bestanden toesturen van een lege GTA San Andreas. Dit zijn waarschijnlijk bovenstaande bestanden. Bedankt voor het denken alvast. Bewerkt: 21 juli 2007 door jeffreyboy900
jeffreyboy900 Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik heb het probleem al opgelost
Recommended Posts