moviefreaky Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 hey! wij hebben op de pc verschillende namen (accounts), en dus zijn we allemaal op een andere plek in gta sa. nu wil mijn zusje ook naar las venturas, en k heb een vraagje.. kan het kwaad om myn savegame, naar haar account van de pc te plaatsen.. en hoe moet dat dan?? alvast bedankt! greetz Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Als je dat wil heb je wel een usb- stick nodig Je gaat naar Mijn documenten> GTA San Andreas User Files> Naar het bestandje wat jou savegame bevat (GTASAsf1.b Is bij jou spel dus de eerste plaats) En zet het op je memory card. Dan ga je naar je zus account, mijn documenten> Gta San Andreas User Files> En je kopieert het Savegame bestandje van de USB-stick naar User files. Als het goed is werkt hij dan Je moet San Andreas als je hem aan hebt staan wel even afsluiten. Bewerkt: 21 juli 2007 door Bigstijn Reageren
moviefreaky Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 oké thanx k ga t nu probere Reageren
mathi Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 oké thanx k ga t nu probere je kan dit ook via documents and settings, dan heb je geen usb stick nodig Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 je kan dit ook via documents and settings, dan heb je geen usb stick nodig Dit klopt. Een USB-stick is eigenlijk helemaal niet nodig. Als je meerdere account op je PC hebt staan, dan zullen deze bij 'Documents and Settings' staan. Deze map is overigens te bereiken via 'Start' > 'Deze computer' > (C:) > 'Documents and Settings'. In die map zul je alle gebruikers van de PC tegenkomen. Met een dubbelklik op het account zul je in Mijn Documenten komen, waar tevens de map 'GTA San Andreas User Files' staat. Dat is dus de map waar de savegame in komt te staan. Het is eigenlijk slechts een kwestie van 'CTRL + C' (Kopiëren), en 'CTRL + V' (Plakken). Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 beste is nogaltijd 1 acc hebben op je pc scheelt je een hoop dubbele troep op je computer en je hoeft niet een acc te selecteren als pc opstart ( als je geen ww hebt ingesteld ) en start de pc meteen naar dat enige acc op word die alweer wat sneller maarja eige keuze he Reageren
mathi Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 bedankt voor bevestiging Matthijs en Scrtz: volledig mee eens, had vroeger 3 accounts thuis, heb ze allemaal op 1 gezet, je hebt veel minder troep en je moet niet steeds naar andere gebruiken,... Reageren
moviefreaky Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 myn vader wil graag meerdere accounts en t is gelukt ! ook zonder usb - stick maar wel allemaal bedankt! scheelt het btw echt veel met 1 account... minder geheugengebruik enzo?? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ja tuurlijk scheelt dat Maar ik kan begrijpen dat je ook een eigen account wil, je hebt tenslotte ook je privé dingen Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik gebruik mijn eigen computer met meerdere mensen op een computer vind ik niet fijn Reageren
Limbolander Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Lance je kan niks privé houden hoor als bijv je vader alle rechten heeft van de PC kan die zo in al je mapjes rondkijken ofzo en als je maar een klein beetje slim bent kun je het zo omzeilen als je zelf niet alle rechten hebt vroeger had ik ook niet alle rechten maar wist mn vaders pw, ben erop gegaan en dan configuratiescherm en bij acc aangeven dat mijn acc ook alle rechten had, en je kan alles doen wat je wil maar toen een keer is de harddisk kapot gegaan en we hebben nooit meer 4 accs gehad, gewoon eentje scheelt je ook met opstarten je hoeft geen acc te selecteren en geen ww in te typen als je dat niet hebt ingeschakelt natuurlijk en zo start je pc al wat sneller op, ook heb je soms zon gezeik als je wat wil installeren en je hebt de volle rechten van de pc niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.