Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Hallo iedereen, Kunnen jullie een paar gratis forums opnoemen, graag ook de functies erbij zetten. Ik wil de ook graag één met blogs. Mvg, Blizzard Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Hallo iedereen,Kunnen jullie een paar gratis forums opnoemen, graag ook de functies erbij zetten. Ik wil de ook graag één met blogs. Mvg, Blizzard Hallo, www.invisionfree.com <- Goede support. Maakt gebruik van IPB 1.3. Opties, tjah te veel op op te noemen. Je kan groepen maken, members bewerken, topics & polls bewerken etc. www.ipbfree.com <- Eigenlijk idem dito als Invisionfree, alleen ik heb het nooit echt gebruikt dus weet er niet zoveel van. Maakt ook gebruik van IPB 1.3. www.phpbbweb.com <- Maakt gebruik van PHPBB 2. PHPbb heeft minder functies dan IPB, maar is veel veiliger. Met blogs bestaat volgens mij niet. Daarvoor moet je voor IPB 2.0+ betalen. Bij IPB 1.3 heb je dat niet en bij PHPbb ook niet. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Bedankt, maar ik kijk nog even af of er nog meer zijn... Reageren
Rullez Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Hallo iedereen,Kunnen jullie een paar gratis forums opnoemen, graag ook de functies erbij zetten. Ik wil de ook graag één met blogs. Mvg, Blizzard Hallo, www.invisionfree.com <- Goede support. Maakt gebruik van IPB 1.3. Opties, tjah te veel op op te noemen. Je kan groepen maken, members bewerken, topics & polls bewerken etc. www.ipbfree.com <- Eigenlijk idem dito als Invisionfree, alleen ik heb het nooit echt gebruikt dus weet er niet zoveel van. Maakt ook gebruik van IPB 1.3. www.phpbbweb.com <- Maakt gebruik van PHPBB 2. PHPbb heeft minder functies dan IPB, maar is veel veiliger. Met blogs bestaat volgens mij niet. Daarvoor moet je voor IPB 2.0+ betalen. Bij IPB 1.3 heb je dat niet en bij PHPbb ook niet. Wat nou als je IPB 1.3.1 Final gratis en legaal download. En er zelf een blog mudule voor maakt? Reageren
Gangsta Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Hallo iedereen,Kunnen jullie een paar gratis forums opnoemen, graag ook de functies erbij zetten. Ik wil de ook graag één met blogs. Mvg, Blizzard Hallo, www.invisionfree.com <- Goede support. Maakt gebruik van IPB 1.3. Opties, tjah te veel op op te noemen. Je kan groepen maken, members bewerken, topics & polls bewerken etc. www.ipbfree.com <- Eigenlijk idem dito als Invisionfree, alleen ik heb het nooit echt gebruikt dus weet er niet zoveel van. Maakt ook gebruik van IPB 1.3. www.phpbbweb.com <- Maakt gebruik van PHPBB 2. PHPbb heeft minder functies dan IPB, maar is veel veiliger. Met blogs bestaat volgens mij niet. Daarvoor moet je voor IPB 2.0+ betalen. Bij IPB 1.3 heb je dat niet en bij PHPbb ook niet. Wat nou als je IPB 1.3.1 Final gratis en legaal download. En er zelf een blog mudule voor maakt? Jah dat kan wel. Alleen of het zo makkelijk is? Misschien dat er mods staan op internet.. Zal effe kijken. Reageren
SWYV Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 blogs? kun jij niet gewoon IPBfree forum gebruiken en dan subforum naam "Blogs" aanmaken met toegang voor iedereen en daar je blogs verhalen intypen en posten Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 blogs? kun jij niet gewoon IPBfree forum gebruiken en dan subforum naam "Blogs" aanmaken met toegang voor iedereen en daar je blogs verhalen intypen en posten Ik vind IPBfree niet zo mooi. Dan blijven invisionfree en phpbb ng over Reageren
Rivel Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Er zijn nog andere manieren maar daar mag hier inet over gesproken worden je hebt ook ziets als het froum www.dps.nl.tp ik weet niet hoe dat systeem daar werkt maar mss lukt het wel. Reageren
Thabit Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Er zijn nog andere manieren maar daar mag hier inet over gesproken worden je hebt ook ziets als het froum www.dps.nl.tp ik weet niet hoe dat systeem daar werkt maar mss lukt het wel. simplemachines.org/ Best goed systeem is dat Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Ik heb al een nieuw forum en deze vind ik erg goed. Bewerkt: 28 juli 2007 door Preddy Reclame verwijderd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.