Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

In de missie 555 We Tip moet ik een auto volladen met drugs en zorgen dat er iemand gearresteerd wordt.

Als ik de politie gebeld heb, komen ze aan scheuren, en zeggen ze tegen die kerel dat hij zijn handen de lucht in moet doen.

Dit doet hij, en dan beginnen de agenten hem overhoop te schieten, en daarna beginnen ze met elkaar te vechten.

Volgens een filmpje dat ik al bekeken heb, wordt hij gefoullieerd, en de rest ben ik vergeten :puh:

Maar dus...

Dat kereltje wordt neergeschoten, je ziet 2 agenten die elkaar te lijf gaan.

Later kan ik niks meer.

In de verte zie je CJ tegen een lantaarnpaal staan.

De besturing werkt dus niet meer. Alleen door te resetten (ps2) kan ik het redden, maar dan moet de missie weer opnieuw gedaan worden =/.

Ik had vroeger ook zoiets als dit in Burning Desire, dit werd opgelost door minder cheats te gebruiken...

Dat heb ik hier toen ook gedaan, maar zonder resultaat.

Zijn er meer mensen die dit herkennen?

Alvast bedankt :)

Geplaatst:

Even kijken of ik het snap. Alles gaat goed, totdat je bij een cut-scene komt waarin 2 agenten tegen elkaar gaan vechten. Daarna kun je dan niets meer. Als het overigens in de cut-scene gebeurd, kun je hem proberen te skippen, maar ik neem aan dat dit niet het geval is. Ik denk dan dat je wel te maken hebt met een bug, ondanks dat ik hem nog niet eerder tegengekomen ben. Een bug zelf is eigenlijk niet tot amper op te lossen, dus ik denk dat je een andere uitweg moet zoeken. Ik raad je aan de missie te laten doen door iemand anders, aangezien een bug bij het spel ligt en niet bij een savegame. Je kan je savegame hier laten doen. Eventueel kun je het spel aan laten staan en er even bij weglopen. Bij 'Burning Desire' hielp dat soms wel, geloof ik.

Geplaatst:
Ik had vroeger ook zoiets als dit in Burning Desire, dit werd opgelost door minder cheats te gebruiken...

Wat bedoel je met minder cheats? Heb je helemaal geen cheats gebruikt? Het aantal cheats maakt niets uit, er zijn echter bepaalde cheats die een negatief effect kunnen hebben op het spel, de bekenste is wel de Riot-Cheat. Ik raad je aan helemaal geen cheats te gebruiken.

Dat gedeelte waarin die DEA-agent wordt opgepakt is inderdaad een cut-scene, die begint als je met CJ naast die paal gaat staan waar hij de politie opbelt. Vaak kan je cut-scenes in missies overslaan door op de 'X' te drukken, probeer dat eerst eens, dus vanaf het moment dat je met CJ naast die paal in de marker bent gestapt.

Succes :sigaar:

Geplaatst:
In de missie 555 We Tip moet ik een auto volladen met drugs en zorgen dat er iemand gearresteerd wordt.

Als ik de politie gebeld heb, komen ze aan scheuren, en zeggen ze tegen die kerel dat hij zijn handen de lucht in moet doen.

Dit doet hij, en dan beginnen de agenten hem overhoop te schieten, en daarna beginnen ze met elkaar te vechten.

Volgens een filmpje dat ik al bekeken heb, wordt hij gefoullieerd, en de rest ben ik vergeten :puh:

Maar dus...

Dat kereltje wordt neergeschoten, je ziet 2 agenten die elkaar te lijf gaan.

Later kan ik niks meer.

In de verte zie je CJ tegen een lantaarnpaal staan.

De besturing werkt dus niet meer. Alleen door te resetten (ps2) kan ik het redden, maar dan moet de missie weer opnieuw gedaan worden =/.

Ontopic:Je zegt dat dat kereltje neergeschten wordt?Normaal gebeurt dat tog niet?

Geplaatst:

Waarschijnlijk heeft MJump ooit opgeslagen met de riot-cheat aan en doet het spel daardoor vreemd. ;)

Geplaatst:

Hmm... De enige cheats die ik gebruik zijn meestal onsterfelijkheid en oneindig munitie.

Als je dan het spel opslaat worden ze ongedaan gemaakt.

Wat de Riot-Cheat doet weet ik niet eens :puh:

Het hoort inderdaad niet dat hij doodgeschoten wordt.

Ik skip cut-scenes altijd, maar deze kan niet geskipt worden...

Geplaatst:
Hmm... De enige cheats die ik gebruik zijn meestal onsterfelijkheid en oneindig munitie.

Als je dan het spel opslaat worden ze ongedaan gemaakt.

Wat de Riot-Cheat doet weet ik niet eens :puh:

Het hoort inderdaad niet dat hij doodgeschoten wordt.

Ik skip cut-scenes altijd, maar deze kan niet geskipt worden...

De RIOT-Cheat is een cheat waarmee je rellen veroorzaakt. Door deze cheat kom je uiteindelijk vast te zitten in de storyline, namelijk bij de missie Madd Dogg in Las Venturas. Daar moet je Madd Dogg redden, omdat hij van een dak wil springen. Echter springt hij veel te vroeg, zodoende kun jij hem niet meer opvangen en is het altijd 'mission failed'. Deze cheat mag je wel eens gebruiken als je wilt, maar save daarna nooit!

Hoe dan ook, een bug is, zoals ik net al zei, waarschijnlijk niet op te lossen. Je kunt het beste even je savegame laten doen door iemand, dat kan overigens hier. Die bug zit in je spel, niet in de savegame. Degene die de missie voor je gaat halen zal waarschijnlijk geen last hebben van de bug.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...