jaah90 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 ik wil zelf een t-shirt maken, maar ik kan de texture niet vinden> Ik heb als voorbeeld deze gedownload: http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=12764 Toch kan ik onder de search in IMG Tool onder Binco, of tshirtwhite.txd niks vinden! Dank u Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Toch kan ik onder de search in IMG Tool onder Binco, of tshirtwhite.txd niks vinden! Het bestand 'tshirtwhite.txd' vind je ook niet in de 'GTA3.img', maar in de 'PLAYER.img'. Deze bevindt zich, net als 'GTA3.img', in de map 'Models'. Als je dus de IMG Tool start, kies je voor 'File' > 'Open' > 'player'. Succes en vergeet geen back-up's van je bestanden te maken! Reageren
jaah90 Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 ooooooooh player.img Dat verklaart een heleboel Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.