ETI Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Hallo luitjes. Ik weet nie of jullie dit al wisten maar er staat een auto in wethstone op het strand helemaal achteraan als het goed is... Iedergeval hij stond er bij mij wel.. De auto heeft BF injection -- kweenie of die ook gewoon rondrijden maarja.. het is wel fijne buggy vind ik .. Gr. eti Reageren
Aegis Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Aaah cowl ik wist het iniedergeval niet zal um straks ff opzoeke of die erbij mij ook staat Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Zit ook aan de andere kant een nog andere buggie Reageren
ETI Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Hallo luitjes.Ik weet nie of jullie dit al wisten maar er staat een auto in wethstone op het strand helemaal achteraan als het goed is... Iedergeval hij stond er bij mij wel.. De auto heeft BF injection -- kweenie of die ook gewoon rondrijden maarja.. het is wel fijne buggy vind ik .. Gr. eti Ow nja ik keek ook bij andere kant maar daar stond alleen een bootje in het water <_< gr. eti Reageren
Slimm Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Wist ik al..bij de steiger staat een Bandito ook een buggy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.