Bling Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Type: Signature Stijl: Freestyle Grootte: Naar eigen inzicht. Niet te klein, maar ook zeker niet te groot. Afbeelding: - Tekst: Mijn forum-nickname in een bijpassend lettertype. Rand: 1px, in de kleur wat het beste bij het geheel past. Kleuren: Ik wil in eerste instantie het gevoel van mijn oude signature heroproepen. Het idee van de effecten en achtergrond, mogen overeenkomen met hetgeen uit deze signature. In mijn geval moeten er voornamelijk blauwe kleuren/effecten in terug te vinden zijn, maar verder kan alles op eigen inzicht gedaan worden. Gelieve geen lichte, maar met name donkere effecten te gebruiken, indien mogelijk. Niet té donker, uiteraard, maar het moet zegmaar geen meisjes-signature worden. Render (optioneel): http://img125.imageshack.us/img125/3566/render12jx5.png -> Moet nog uitgerenderd worden. Bij voorbaat dank.
Bigstijn Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik zou de signature best willen doen Alleen ik kan niet renderen. Mag ik mischien de naam van die vrouw. Dan kan ik renders zoeken
Bling Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 De dame heet Adriana Lima. Nu weet ik niet precies wat je met "renders zoeken" bedoelt, maar ik zou het wel waarderen als dezelfde foto voor mijn signature gebruikt wordt. Ik heb dus liever niet dat er een compleet andere foto van Adriana Lima gebruikt wordt. :$
BaasB Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Bigstijn en Blinguïn, vinden jullie het misschien goed als ik die afbeelding render? Dan doe ik tenminste nog wat aan je signature, hè Bling. Bewerkt: 20 oktober 2007 door BaasB
Bigstijn Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Sorry bling, het lukt me helaas niet Kan iemand anders het overnemen? Bewerkt: 21 juli 2007 door Bigstijn
S()nny Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) ik wil wel iets proberen maar ik wachte ff tot ie uitgerendert is gr S()nny Bewerkt: 22 juli 2007 door S()nny
BaasB Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Damn, wat een klote werk was dat zeg. Volgens mij ben ik in totaal wel meer dan een uur bezig geweest met het renderen van die afbeelding. Waarom moet Adriana dan ook zo nodig van dat springerige haar hebben? In ieder geval, de render: Hierna wil ik nooit maar dan ook echt nooit meer de woorden 'Adriana' en 'render' in dezelfde zin horen. Veel succes met de signature S()nny. Bewerkt: 22 juli 2007 door BaasB
S()nny Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) ik hpe me niet egt iets aan de regeltjes gehouden.. maar ik hoop dat je ook dit wat vind..?? hier is die: zeg het maar als ik nog iets moet doen of het niet goed is.. Edit: of wou je ook van die stipjes onderaan?.. gr S()nny Bewerkt: 22 juli 2007 door S()nny
Bling Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Als ik heel eerlijk ben, wat ik in dit geval wel moet zijn, dan moet ik helaas zeggen dat ik een ander resultaat in gedachten had. :$ Ik hoopte de kleuren uit mijn oude signature (gedeeltelijk) terug te zien, maar ook een lopend geheel tussen de achtergrond en render te kunnen herkennen. De overgebleven resten, die overigens eerst niet goed zichtbaar leken, zijn nu wel erg goed zichtbaar in de render. Sorry, maar ik had me het resultaat dus anders voorgesteld. Maar toch, bedankt voor de moeite! Wellicht dat jij, of een ander, wat met deze tips kunt..? {Edit} @ hieronder: Ook dit is niet wat ik in gedachten had. Ik denk dat ik maar even een tijdje signature-loos ga zijn, want ik vind het moeilijk om uit te leggen wat ik wél wil.
Bigstijn Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Ik dacht van, ik geef dit toch niet op! Ik moet dit kunnen Dus ik ben overnieuw begonnen en dit is mijn resultaat , ik hoop dat je er nu blij mee bent Als hij niet goed is is het niet erg hoor. V1(Softlight) V2(Normal) V3 V4 Bewerkt: 22 juli 2007 door Bigstijn
Recommended Posts