PowerPats Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Kan iemand me vertellen hoe ik een video moet uploaden op youtube ? Ik gebruik windows movie maker en ik heb gehoord dat die niet wordt geaccepteert door youtube Dus kan iemand mij in alle stappen vertellen hoe je een video moet uploaden ? Ik zou het erg waarderen Reageren
K.O. Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 In Windows Movie Maker, klik op bestand --> Filmbestand opslaan. Nu wordt je filmpje als filmbestand opgeslagen en niet als WMM-project bestand. Ga vervolgens naar www.youtube.com en maak een account aan. Als je dit eenmaal gedaan hebt, staat o.a. rechtsboven op de hoofdpagina een dikke knop met Upload. Spreekt me verder voor zich dacht ik zo. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ik heb nog even opgezocht welke formaten youtube nou precies ondersteunt, dat zijn dus: .WMV, .AVI, .MOV en .MPG. Ik neem aan dat WMM opslaat als WMV dus mocht die niet bevallen kan je hem altijd nog omzetten naar AVI, MOV of MPG om hem dan alsnog te uploaden. Overigens geeft een MPEG4 (xvid, divx), met MP3 geluid, een resolutie van 320x240 en die loopt op 30 frames de beste kwaliteit op youtube, daarom raad ik dus aan dat formaat te nemen als je graag een high-end filmpje wilt op youtube. Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ok en er staat dat het filmpje 100 mb moet zijn maar als ik bijv 106 mb heb wordt die dan al niet geaccepteert ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.