RHochstenbach Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik ben er een tijdje geleden achter gekomen dat het gta3.img archief van GTA SA een beperkt aantal bestanden mag bevatten, daarna krijg je foutmeldingen. Is er een manier om dit obstakel te omzeilen? Reageren
Rivel Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Er is een modificatie die een paar onnodige voorwerpen zoals hekjes en boompjes verwijderd maar die is nog niet released je kan ook gewoon in je gta3.img onnodige voorwerpen eruit smijten. Nu kan je in een volledige sa 5 voorwerpen adden maar als je een tc hebt dan kan je er 19000 ofzoiets adden want dan clean je je spel. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Er is een modificatie die een paar onnodige voorwerpen zoals hekjes en boompjes verwijderd maar die is nog niet released je kan ook gewoon in je gta3.img onnodige voorwerpen eruit smijten. Nu kan je in een volledige sa 5 voorwerpen adden maar als je een tc hebt dan kan je er 19000 ofzoiets adden want dan clean je je spel. Bedankt voor de tip. Mij is overigens opgevallen dat de mod GTI nog een extra img archief heeft. Is het op die manier ook mogelijk om extra bestanden toe te voegen? Reageren
gybrus Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Tuurlijk. Wij bij Mafia Stories zijn erachter gekomen dat je maximaal 5 nieuwe IMG's kunt aanmaken. Maar de IDE nummers blijven beperkt... :O Grats,G Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Maar de IDE nummers blijven beperkt... :O Ik doe voornamelijk extra onderdelen voor voertuigen toevoegen, en niet zo veel met maps Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Dat is gewoon een interne beveiliging in de EXE, hardcoded dus. Niet zo simpel aan te passen dus. Dit kon voorheen met de VC Limit adjuster (voor VC dan). Helaas is de SA limit adjuster in de maak door Mc-Kay (X-Seti), de map limits zijn helaas het enige wat nog maar gepatched is. Binnenkort zal de beta wel te downloaden zijn denk ik, gewoon heel even afwachten dus . Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Helaas is de SA limit adjuster in de maak door Mc-Kay (X-Seti), de map limits zijn helaas het enige wat nog maar gepatched is. Binnenkort zal de beta wel te downloaden zijn denk ik, gewoon heel even afwachten dus . Okeey bedankt, dan zal ik daar op wachten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.