Las Vegas Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Heeft iemand nog een leuke multiplayer server? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Heeft iemand nog een leuke multiplayer server? Ik weet zo niet of je nu MTA of SA-MP bedoeld, aar dat maakt in principe ook niet zoveel uit. Ik raad je aan Mr. Green eens te bezoeken. Dit is een Nederlandse server, waarin je veel leden van dit forum tegenkomt. Voor meer informatie, zoals het IP en de speltypes, verwijs ik je door naar de officiële website van Mr. Green. Veel speelplezier! Reageren
Las Vegas Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ok thnx waar ze die stunt zeg maar doen op die filmpjes is dat een gewone speelmap waar je gewoon elkaar kan vermoorden enso? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Er is ook een filmpje genomen in die servers met sommige leden van deze site.Meerdere leden van deze site zitten ook op www.mr-green.nl O jaa Het filmpje ik hoop je in die server te zien! EDIT:Het gaat wel slecht met die server hoor... Nog wat informatie>Tijdelijk is mr-greens server een tdm server.Over een paar weken is het hopelijk weer een gto server.In de gto servers heb je gangs en moet je zelf wapens kopen.Bij een tdm server hoef je dat niet,Bij een tdm server krijg je zelf de wapens en kan je een poppetje kiezen (deze poppetjes kan je kiezen>Medic,Triad.Pimp,Golver,mechanic) Bewerkt: 21 juli 2007 door gekkieJ01 Reageren
gta-pilot Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 mr green is bad neem au of sap Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 mr green is bad neem au of sap Denkje dat daar meer mensen van deze site zitten? Maar hij wilt weten wat voor servers leuk zijn..Ik vind fun servers wel leuk en stunts en dm servers Reageren
Las Vegas Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Er is ook een filmpje genomen in die servers met sommige leden van deze site.Meerdere leden van deze site zitten ook op www.mr-green.nlO jaa Het filmpje ik hoop je in die server te zien! EDIT:Het gaat wel slecht met die server hoor... Nog wat informatie>Tijdelijk is mr-greens server een tdm server.Over een paar weken is het hopelijk weer een gto server.In de gto servers heb je gangs en moet je zelf wapens kopen.Bij een tdm server hoef je dat niet,Bij een tdm server krijg je zelf de wapens en kan je een poppetje kiezen (deze poppetjes kan je kiezen>Medic,Triad.Pimp,Golver,mechanic) Is dat SAMP ? Reageren
Las Vegas Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Is dat SAMP ? Ja Internet server zijn er nog niet Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Is dat SAMP ? Ja Internet server zijn er nog niet Dat had ik ook,Ik heb SA:MP ff op nieuw geinstaleerd en de volgende dag deed SAMP het weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.