Jump to content

Sony Ericsson k750i


gammie_

Recommended Posts

Ik heb gehoord dat als je een kabeltje hebt of als je bluetooth in je pc hebt, dat je dan kan webcammen via je mobiel. Ik wou vragen is dit ook mogelijk bij mijn mobieltje? En zoja hoe doe ik dit?

Gr Global :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat als je een kabeltje hebt of als je bluetooth in je pc hebt, dat je dan kan webcammen via je mobiel. Ik wou vragen is dit ook mogelijk bij mijn mobieltje? En zoja hoe doe ik dit?

Gr Global :cya:

uhm ik heb een SE K320i mt USB kabel vebinding, maar ik kan nie webcammen ermee,

heb ik ook nog nooit van gehoord, mss als je je mobiel installeert als webcam?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het is echt mogelijk :Y. Ik heb net op Google zitten kijken, totdat ik dit zag. Hiermee kan je idd je SE mobiel als webcam gebruiken. Ongelovelijk. De nieuwe generatie :7

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb hetzelfde mobiel, maar heb je er ooit wel eens een filmpje mee gemaakt? Het is dan wel een 2.0 megapixel camera, maar de kwaliteit van het filmpje is echt superslecht. Als het dus wel als webcam zou kunnen dienen, is het onnuttig want het zijn dan waardeloze beelden.

Of het nou als webcam kan dienen betwijfel ik ook nog eens. Ik heb er zelf 1 cd'tje en een snoertje bij gehad om liedjes en afbeeldingen etc over te zetten van comp naar telefoon en andersom. Maar ik heb nog nooit iets van een webcam gehoord of gelezen. Maar, aan zo'n snoertje kan je je mobieltje moeilijk laten staan, en zou het dus ook nog eens onhandig zijn.

Dus ik betwijfel of er iets met een webcam te doen valt. Sony Ericsson zou er wel wat van gezegd hebben, omdat het toch wel een leuk idee is. Verders kan het mobieltje dus ook moeilijk dienen als webcam, en is de kwaliteit té bagger om er plezier van te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven staat het tegendeel bewezen. Je kan dus wel foto's en video's maken via de PC, maar niet Live Stream ;) Overigens heb ik het uitgeprobeerd met mijn W810 (bijna hetzelfde) en het werkte ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad niet gelukt... Dan koop ik maar een Webcam, je hebt tegen woordig webcams al vanaf 9 euro? Hebben die wecams wel goeie kwaliteit kwa beeld? Of dat dan ook niet veel?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad niet gelukt... Dan koop ik maar een Webcam, je hebt tegen woordig webcams al vanaf 9 euro? Hebben die wecams wel goeie kwaliteit kwa beeld? Of dat dan ook niet veel?

Nee ze hebben niet zo'n goede kwaliteit, natuurlijk ligt het er wel aan welke je koopt. Maar, het is ook wel een beetje waar je naar zoekt. Gebruik je hem amper, kan je het daar waarschijnlijk wel mee doen. Ga je hem veel gebruiken, en zul je hem misschien ook nog echt nodig hebben zal ik een iets duurdere pakken. Maar zo'n webcam van 100 euro is ook weer overdreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad niet gelukt... Dan koop ik maar een Webcam, je hebt tegen woordig webcams al vanaf 9 euro? Hebben die wecams wel goeie kwaliteit kwa beeld? Of dat dan ook niet veel?

Nee ze hebben niet zo'n goede kwaliteit, natuurlijk ligt het er wel aan welke je koopt. Maar, het is ook wel een beetje waar je naar zoekt. Gebruik je hem amper, kan je het daar waarschijnlijk wel mee doen. Ga je hem veel gebruiken, en zul je hem misschien ook nog echt nodig hebben zal ik een iets duurdere pakken. Maar zo'n webcam van 100 euro is ook weer overdreven.

Je hebt voor 10 á 20 euro een mooie webcam met een resolutie van 640x480, en dat is een stuk hoger dan de videoresolutie van de K750i, die heeft namelijk 176x144, en da's nogal weinig.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wil ik even op reageren. Ten eerste is de fotoresolutie 640x480 niet goed. Dat betekent: 0,32 Megapixels en dus onder de 0. Ten tweede is de resolutie van het beeld van de K750i 176x144 en niet de camera. De camera is 1632 x 1224 ;). Dus dan kom je toch beter uit met de K750i :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier bij Dixons op de site een webcam gevonden van 14,99. TRUST CP-2100 Chat & VoIP pack webcam + headset Is de kwaliteit van deze webcam goed? Ik wil hem gewoon voor MSN Messenger gebruiken, waar het mij het meest omgaat is, of de kwaliteit kwa beeld goed of slecht is.?

Als je de post hierboven had gelezen en er stond dat 640x480 niet goed is, en je kijkt nou bij die webcam, dan zie je dat het net wat meer als de helft van die is. Dus je zou de conclusie kunnen trekken dat die ook een slechte kwaliteit is. Maar het is gewoon waar je naar zoekt..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Ik heb gehoord dat als je een kabeltje hebt of als je bluetooth in je pc hebt, dat je dan kan webcammen via je mobiel. Ik wou vragen is dit ook mogelijk bij mijn mobieltje? En zoja hoe doe ik dit?

Gr Global :cya:

mijn pa heeft de k800i daar kan je wel op cammen daar zit een cam ingebouwt dat zie je bij de luistspreker van boven een heel kleine cam

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...