Jump to content

radio zenders

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag de radio zender van GTA III downloaden maar ik weet niet waar, ik heb al met google gezocht maar ik vond niks... kan iemand mij helpen alvast bedankt :bier:

Geplaatst:
ik wil graag de radio zender van GTA III downloaden maar ik weet niet waar, ik heb al met google gezocht maar ik vond niks... kan iemand mij helpen alvast bedankt :bier:

Volgens mij is deze niet te downloaden, of althans, niet legaal te downloaden. Ik heb even voor je gezocht, maar ik denk ook niet dat de soundtrack in de winkel te koop is, noch er een tool voor te downloaden is, die ervoor zorgt dat je de radiozenders op je PC kan luisteren. Helaas.

Geplaatst:

Maar die zenders staan toch gewoon op de CD. Ik weet nog dat toen ik een Illegale versie had , er geen radio was maar dat boeide me niks. Heb jij dan gewoon een legale versie?

Geplaatst:
zucht dan moet ik maar gta 3 spelen zonder radiozenders..

Die radiozenders staan gewoon op je 2e CD, dat is namelijk de audio CD die onder andere de radiozenders bevat. Ik kan me nog herinneren dat je aan het begin van de installatie een hokje kan aanvinken, met de vraag of je wel of geen radiozenders wil installeren. Als je die aanvinkt, zal er tijdens de installatie om die 2e CD worden gevraagd. De CD die dus de radiozenders bevat.

Geplaatst:

kijk ik heb de legale versie,en vroeger deet ie het ook maar ik weet niet wat er is gebeurt nu doet hij het niet meer en ik hoor geen radiozenders meer... ik hoopte dat ik ze hier kon downloaden maarja dan geen radiozenders

Geplaatst:

Heb je al wel bekeken of de radio zenders nog op de CD staan , anders kan je proberen de inhoud van de 2e cd te kopieeren naar de Audio map in je GTAIII installatie map.

Geplaatst:

ik heb gekeken en de radiozenders zijn nu alleen niks meer het is een geluitslose bestand wat moet ik nu doen?

Geplaatst:
Het enige (legale) dinge wat je kan doen is een nieuwe GTAIII kopen voor een tientje ^_^

voor een tientje? waar dan, in de mediamarkt is hij voor €15...

Geplaatst:
maar wie koopt er nou iets bij de mediamarkt :duh: gewoon naar de Intertoyz of iets dergelijks.

ooh oke bij intertoy's is hij goedkoper dus

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb alle radio stations van GTA 3 en GTA Vice City en nu ben ik met San Andreas bezig.

Bij GTA 3 moet je gewoon naar de map audio en daar staan de radio stations in WAV formaat en dat is beter dan MP3.

Bij Vice City moet je op cd 2 naar de map audio en daar staan alle zenders in adf formaat maar die kun je makelijk omzetten in MP3 daarvoor heb je het programma Vice City Audio Converter nodig die kun je bij google vinden.

Bewerkt: door Online.
  • 2 weken later...
Geplaatst:
maar wie koopt er nou iets bij de mediamarkt :duh: gewoon naar de Intertoyz of iets dergelijks.

ooh oke bij intertoy's is hij goedkoper dus

Lol, maar dat zijn gewoon de soundtracks v/d radio's op CD.. toch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...