Jump to content

Tweede eiland


DenkaanHenk

Recommended Posts

Je kan na de missie Phnom Penh '86 van Colonel Cortez naar het tweede eiland.
Oke man. :klap: Dan moet ik nog wel een paar missies doen. :$

Nog even een opmerking, de missie Phnom Penh '86 is niet van Cortez maar van Diaz. Om zo snel mogelijk bij het tweede eiland te komen moet je de volgende missies gedaan hebben:

1. The Party

2. Back Alley Brawl

3. Jury Fury

4. Riot

5. Treacherous Swine

6. Mall Shootout

7. Guardian Angels

8. The Chase

9. Phnom Penh '86

Link to comment
Delen op andere websites

Na welke missie kan ik naar het tweede eiland gaan? Ik ben vergeten na welke missie dat ook alweer was. Was het niet van colonel cortez? :?

als je het op de pc versie hebt kun je (SEAWAYS) intypen en dan kun je met een auto varen en dan vaar je naar

de boatjard en ga daar de kant op en dan ben je op het tweede eiland

Link to comment
Delen op andere websites

Na welke missie kan ik naar het tweede eiland gaan? Ik ben vergeten na welke missie dat ook alweer was. Was het niet van colonel cortez? :?

typ gewoon ( SEAWAYS ) in dan kan je met een auto naar het tweede eiland varen bij de boatjard kan je de kant op rijden simpel tip koop de skumole shack vlakbij de greasy chopper waar zo,n uzi onder de trap hangt want dan kan je ook in het tweede eiland saven en dan hoeft je niet steeds naar de overkant te varen je moet wel shakedown gedaan hebben anders kun je die bedrijven niet kopen ik zou als eerste van de bedrijven de sunshine garage kopen want die heeft vier garages of je koopt de hyman condo met drie garages deze is een stuk goedkoper plek voor zo,n acht autos

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

(Nogal off topic en bovendien bump je)

Er zijn in ieder geval óf een hoop mensen met de nickname Denkaanhenk, óf Denkaanhenk hier heeft op een heleboel sites profielen aangemaakt. Kijk maar eens. Maar stuur m anders een PB'tje zodat mensen niet meer in dit topic hoeven te kijken.

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...