josie Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 het is misschien een domme vraag maar waar kan ik een heli vinden als ik de pilot-school nog niet heb gedaan ( graag eentje waar ik in kan duh :lol: :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Nergens jammer nog even door gamen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 thanks bedankt kan op dat mooie slotje Mod's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 - Op het vliegveld in SF staan een paar, Maar ik weet niet of ze open zijn. (zet een hoge auto tegen het hek. Klim via de auto over het hek van het vliegveld. En kijk ff of je der al in kan.) - Bayside Marina (weet niet of ie open is) - Bij yellow Bell Golf Club, in LV. Als je vanaf daar naar het noorden gaat.(het water op) Staat daar ergens langs de kust een Seasperow Het is natuurlijk veel makkelijker als je vliegbrevet haalt. Dan kun je overal in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 - Op het vliegveld in SF staan een paar, Maar ik weet niet of ze open zijn. (zet een hoge auto tegen het hek. Klim via de auto over het hek van het vliegveld. En kijk ff of je der al in kan.) De maverick op SF Airport is open. Je moet idd wel even over het hek klimmen als je fly-skills nog niet hoog genoeg zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snake-eyed Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 ééél domme vraag nu waar is die ****ing pilot school. Ik vind ze nergens ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 ééél domme vraag nu waar is die ****ing pilot school. Ik vind ze nergens ... Erm.. Die Flight School bevind zich in LV Je kan hem unlocken tijdens **** spoilertje (zo'n hele kleine ) **** De Toreno Missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 die is in las venturas op de airstrip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 De Maverick vlakbij de boatschool is altijd open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 hier kun je de scholen vinden: Speciale plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.