Zopperd Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Ellende, zodra er een vliegtuig bij komt kijken krijg ik de missies niet uit >< krijg het niet voor elkaar in de corona te komen voordat het vliegtuig er is... missie: Freefall cheaten: liever niet mods: nee versie 2.0 wie wil hem doen voor mij ? GTASAsf2.b
Bigstijn Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Freefall - Mission Passed! Beloning: Respect+, 10.000$ ik heb verder geen mods en/of cheats gebruikt, Nog veel plezier met San Andreas! Hier is je savegame: Slot 2 Slot 3 Dan weet ik het ook niet meer Kan iemand anders hem nog een keer doen Bewerkt: 22 juli 2007 door Bigstijn
Zopperd Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Freefall - Mission Passed!Beloning: Respect+, 10.000$ ik heb verder geen mods en/of cheats gebruikt, Nog veel plezier met San Andreas! Hier is je savegame: ik gok dat er iets fout is gegaan? als ik deze open begin het gehele spel opnieuw :S
Zopperd Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Sla je savegame eerst op in Mijn documenten. Dan kopiëer je de savegame en doe het volgende:Mijn documenten> Gta San Andreas User Files> En dan plak je het bestand over de oude heen Bij mij werkt hij trouwens prima als ik hem overnieuw download. 5 keer gedaan nu, savegame krijg ik niet goed, alle 7 de slots gebruikt maar hij begint telkens opnieuw. ook spel paar keer overnieuw gestart maar hij pakt het echt niet, vreemde is dat de titel van de savegame wel gewoon Freefall is... Misschien hebben we een andere versie ofzo ?
-Matthijs- Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Misschien hebben we een andere versie ofzo ? Dat komt omdat een V2 savegame altijd door een soort converter moet worden gehaald, want anders kan de aanvrager niet meer met zijn savegame verder. Ik heb het in dit geval maar even voor je gedaan, omdat Bigstijn deze stap waarschijnlijk over het hoofd heeft gezien. Dat kan gebeuren. De nieuwe savegame zit onder de bijlage. Edit: Ik kreeg net ee PM van Bigstijn met de vraag waar hij hem kan halen. Hij zit voor je in de bijlage, Bigstijn. Bewerkt: 22 juli 2007 door -Matthijs-
Zopperd Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 deze werkt wel Beide Heren, super bedankt!!!
Recommended Posts