Jump to content

heel sa als gang terriroty

Recommended Posts

Geplaatst:

dit kan denk ik wel

iig had Se7en ( nu Shyne ) een topic erover aangemaakt over hoe je meer terrortory er bij kreeg

daar moet je dan maar effe voor zoeken ;)

Geplaatst: (bewerkt)
alles op het water na

ook LV, de NO FLY ZONE, en mount Chiliad, en de vliegvelden enzo?

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:

Ik heb 100% gang territory (staat bij je stats en dan gangs) en ik heb ook alleen maar heel LS en een heel klein gedeelte van LS.

Geplaatst:
Ik heb 100% gang territory (staat bij je stats en dan gangs) en ik heb ook alleen maar heel LS en een heel klein gedeelte van LS.

jah ik ook, maar ik heb ongeveer de helft van ls en 2 andere delen, temple en nog 1....

Geplaatst:

hij zei iets van een glitch waardoor overal ballas groepjes staan en als ej die neer schiet kun ej dat gebied pakken

Geplaatst:
hij zei iets van een glitch waardoor overal ballas groepjes staan en als ej die neer schiet kun ej dat gebied pakken

ey james bond laat die vriend van je er dan een foto van maken om het te bewijzen want ik vind het nogal ongeloofwaardig klinken <_<

Geplaatst:

nu jah... ik heb het spel nog niet lang. Ik ben nu net bij Red county missies. Ik ben dus al m'n territories kwijt :( kan ik die binnenkort terug winnen??

Ik hoop het want het verlies van al m'n wapens was al meer dan genoeg.

Geplaatst:
nu jah... ik heb het spel nog niet lang. Ik ben nu net bij Red county missies. Ik ben dus al m'n territories kwijt :( kan ik die binnenkort terug winnen??

Ik hoop het want het verlies van al m'n wapens was al meer dan genoeg.

ja je gaat terug naar los santos maar dan moet je nog wel flink wat uren gamen ;)

Geplaatst:

het kan wel ik had ook in zon forum geleze dat als je in een vliegtuig heel lang een kant op blijft vliegen ofzo dat er dan iets fouts kan gebeuren dat er heel veelll teretorrys bij zyn maar zoek er maar naar op dit forum zou k zegge ,, !!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...