jamesb0nd Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 ik was gister bij iemand en die hal heel san andreas als gang territory weet iemand hoe dat kan Reageren
Erulezz Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Heel Los Santos bedoel je? :huh: Ja dat kan , gewoon veel schieten. :lol: Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 HEEL San Andreas, kan niet! Reageren
jamesb0nd Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 alles op het water na Reageren
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 dit kan denk ik wel iig had Se7en ( nu Shyne ) een topic erover aangemaakt over hoe je meer terrortory er bij kreeg daar moet je dan maar effe voor zoeken Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) alles op het water na ook LV, de NO FLY ZONE, en mount Chiliad, en de vliegvelden enzo? Bewerkt: 19 december 2004 door GTAspeler Reageren
jamesb0nd Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 naar welk trefwoord moet ik dan zoeken? Reageren
Don Falcone Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 je kan toch alleen ls afpakken, nog geen eens alles van ls :blink: :huh: ? Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Ik heb 100% gang territory (staat bij je stats en dan gangs) en ik heb ook alleen maar heel LS en een heel klein gedeelte van LS. Reageren
Don Falcone Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Ik heb 100% gang territory (staat bij je stats en dan gangs) en ik heb ook alleen maar heel LS en een heel klein gedeelte van LS. jah ik ook, maar ik heb ongeveer de helft van ls en 2 andere delen, temple en nog 1.... Reageren
jamesb0nd Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 hij zei iets van een glitch waardoor overal ballas groepjes staan en als ej die neer schiet kun ej dat gebied pakken Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 hij zei iets van een glitch waardoor overal ballas groepjes staan en als ej die neer schiet kun ej dat gebied pakken ey james bond laat die vriend van je er dan een foto van maken om het te bewijzen want ik vind het nogal ongeloofwaardig klinken <_< Reageren
Snake-eyed Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 nu jah... ik heb het spel nog niet lang. Ik ben nu net bij Red county missies. Ik ben dus al m'n territories kwijt kan ik die binnenkort terug winnen?? Ik hoop het want het verlies van al m'n wapens was al meer dan genoeg. Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 nu jah... ik heb het spel nog niet lang. Ik ben nu net bij Red county missies. Ik ben dus al m'n territories kwijt kan ik die binnenkort terug winnen??Ik hoop het want het verlies van al m'n wapens was al meer dan genoeg. ja je gaat terug naar los santos maar dan moet je nog wel flink wat uren gamen Reageren
beanzz Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Geplaatst: 20 december 2004 het kan wel ik had ook in zon forum geleze dat als je in een vliegtuig heel lang een kant op blijft vliegen ofzo dat er dan iets fouts kan gebeuren dat er heel veelll teretorrys bij zyn maar zoek er maar naar op dit forum zou k zegge ,, !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.