Jump to content

Probleempje met een weapon mod!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste meden leden of gasten,

Ik heb zojuist een mod gedownload die de M4 veranderd,

maar later zat ik in het politiebureau aan het jagen, en toen kreeg

ik dit!

huhtu6.th.png

Weet iemand wat dit voor probleem is?

Alvast bedankt

Van J.V 8)

Bewerkt: door Johannes47
Geplaatst:

Hu?

Dat is raar. Welke wapen mod is het? Heb je'm goed geïnstalleerd? Is het al de hele tijd zo?

Ik zie geen een mogenlijkheid hoe dit zou komen. Behalve dan door het bewerken van de screen in paint...

Geplaatst:

Dan is de mod waarschijnlijk niet goed geïnstalleerd. Zo op het eerste gezicht mist er een texture, maar ik zie er tot nu toe ook nog niet echt een model in. Ik vermoed dus dat je hem niet volledig geïnstalleerd hebt. Het beste kun je hem eerst weer even verwijderen, want ik denk dat je anders een beetje in de war komt met wat je wel en niet toegevoegd hebt. Het enige wat je moet doen is het verwijderen van de originele '.dff' en '.txd' bestanden. Vervolgens voeg je de bestanden van de mod weer toe via 'commands > add'. Je sluit dan af met 'commands > rebuild archive'. Doe je dit goed?

Geplaatst: (bewerkt)

Maar ik heb hem volgens mij helemaal goed geinstalleerd! Echt waar

Ik heb hem met GGMM geinstalleerd niet met IMG Tool

En voordat dat gebeurde was hij nog normaal.

Deze mod is het trouwens: De Weapon Mod

Bewerkt: door Johannes47
Geplaatst:

Weet je ook zeker dat je de oude bestanden uit de IMG hebt gehaald? Anders zou ik niet weten wat er mis is...

Geplaatst:

Ik dacht dat GGMM puur bedoeld was voor het installeren van voertuigen? Hoe dan ook, je kunt het beste die mod weer even verwijderen, en aan de hand van deze tutorial nog eens installeren. Ik denk dat je nu een beetje het overzicht kwijt bent, dus dat lijkt me tot nu toe de beste optie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...