Bigstijn Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Ik vindt het niet echt leuk om naar te kijken maar zo erg is het nou ook weer niet Maar toch staan The simpsons/ Southpark toch nog boven aan mijn lijstje. Southpark/ simpsons is meer droge humor. Daar gaat het hoe je elkaar/ jezelf op de meest gruwelijke manier afslacht. Reageren
Gino99 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Ik vind het wel gaan.Het is wel geinig,maar niet geweldig. Bewerkt: 23 juli 2007 door Gino99 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Wat is er zo erg aan Happy Tree Friends, het zijn gewoon vrolijke, scahttige diertjes die ongeluktjes meemaken. Neen, ik vind HTF wel leuk, maar daar blijft het ook bij. Ik kijk er misschien 1 keer per jaar naar als ik bij vrienden ben. Reageren
Sandra Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Ik vind het wel geinig, ik kan er wel om lachen Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Ik vind het wel geinig, ik kan er wel om lachen Ik ook, en het is ook heel erg overdreven gemaakt. Van die lieve kleine beestjes en dan komt er zo'n kerel aan die heel erg aggresief wordt en snijd dan echt overdreven alles uit het lichaam van zo'n beestje En met de darmen van dat beest vermoord die er nog een enz. Bewerkt: 25 juli 2007 door -->nick<-- Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik heb het eerlijk gezegt nooit gezien :$ Toen ik voor het eerst plaatjes ervan zag dagt ik dat het een kinderprogramma was Totdat ik nu al die verhalen hoor van gruwelijke moorden enz Reageren
thug Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 gewoon leuke cartoon serie ik heb er een dvd van Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 vroeger keek ik het vaak ik vond het leukste dat die lolly in zijn oog vastzat en zijn oog eruit schoot Doe...Bye.... Reageren
xdr Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Vind HTF wel vet alleen het gaat nergens over. In duitsland was dat gewoon op tv moet hier ook maar eens komen. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Vind HTF wel vet alleen het gaat nergens over.In duitsland was dat gewoon op tv moet hier ook maar eens komen. Het was er hier eerst af en toe op bij TMF maar dat was altijd 1 zo'n filmpje. Reageren
Sandra Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Vind HTF wel vet alleen het gaat nergens over.In duitsland was dat gewoon op tv moet hier ook maar eens komen. Ja idd, HTF was vorig jaar elke avond op mtv te zien. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 het is zo voorspelbaar, maar daarom ook wel weer leuk Reageren
PrI3sT Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 ik heb ze al allemaal gezien maar ze beginnen je te vervelen na een tijdje Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 vind ze wel tof ff youtuben om ze weer te zien Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik vind het wel leuke filmpjes. Alleen ze zouden weer eens nieuwe en langere moeten maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.