Jump to content

Guardian Angels


kidcool

Recommended Posts

ik heb een probleemje met de missie Guardian Angels van Juan Garcia Cortez die gangster die af komen in hun autokes kan ik gemakelijk afknallen no probs. Maar het probleem komt wanneer die moto afkomen is geen andere manier om die gast te mollen. Ik suck nogal in moto rijden. Knal altijd overal tegen op. Zouw veel liever een auto pakken en hem plat rijden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleemje met de missie Guardian Angels van Juan Garcia Cortez die gangster die af komen in hun autokes kan ik gemakelijk afknallen no probs. Maar het probleem komt wanneer die moto afkomen is geen andere manier om die gast te mollen. Ik suck nogal in moto rijden. Knal altijd overal tegen op. Zouw veel liever een auto pakken en hem plat rijden ;)

Tja, je moet toch op de Sanchez. Deze zal het snelste door de steegjes heenrijden. Bovendien is het ook maar een kort ritje als je ervoor zorgt dat je een machinegeweer pakt, zodat je vanaf je eigen Sanchez de gangster kan neerschieten. Tips voor zoiets als dit zijn moeilijk te geven, behalve dan dat het je heus wel eens gaat lukken, mits je het een paar keer hebt geprobeert. Feitelijk hoef je alleen maar gas te geven en af en toe wat bij te sturen. Zorg er dus wel voor dat je een machinegeweer pakt, waarmee je vanaf de Sanchez kan schieten. Mocht het je na vele malen proberen nog niet lukken, laat hem dan doen via een savegame-aanvraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens de missie wordt de "drive-by" geïntroduceerd, waarbij meestal de nadruk wordt gelet op schieten in de richting links of rechts naast je. Het is bij Guardian Angels ook een optie om naast de Haitan te gaan rijden en zo neer te schieten, dit gaat in feite sneller, alleen zie je dan niet wat er voor je gebeurt, en is de Haitan zo "geprogrammeerd" dat hij nergens tegenaan rijdt.

Je kunt dus beter er achteraan rijden, en dan een drive-by naar voren uitvoeren, risico hiervan (wat ik zelf een keer gehad heb) is dat de brommer in de brand vliegt, ontploft met bestuurder erbij, en zo het koffertje verloren gaat. Toch heb je meer kans op succes als je probeer vanaf achter de Haitan te volgen en zo snel mogelijk vanaf achter neer te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik pak altijd de Voodoo van een van de gangmembers en dan ga ik achter de sanchez aan en rijd hem over, en dan breng ik de koffer met geld terug (mission passed) ^_^

moet dan toch niet makkelijk zijn om in zo'n steegje te rijden met een voodoo?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

wat ik deed was meer een ongelukje...

ik reed tegen een muurtje waardoor ik op de weg terecht kwam...pakte een auto volgde hem (ik over de weg hij door de steeg) na een tijdje reed hij de weg op en toen was het plat tijden maar...hoop dat je hier iets aan hebt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...