digrosso93 Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 ik zoek mod voor vcs liefst auto mods zet er ff een in dit forum BEDANKT
Galiorix Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Volgens mij is VCS on mod baar. Dat omdat hij alleen op de PS2 en de PSP is en niet op de PC. VC is natuurlijk wel te modden
J-star Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ook al is ie voor de ps2 kan ie alsnog gemod worden hoor, dat alleen als de huidige ps2 omgebouwd is! >>> Door DaBeast: Geen aanleiding tot Warez aub .<<<
Galiorix Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 én al is zijn Playstation omgebouwt dan zou hij nog steeds niet kunnen modden want er bestaan gewoon geen mods voor VCS En als het op de PS2 zou zijn , zou je steeds een nieuwe DVD moeten branden en ja dat is ook illegaal.
DaBeast Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Mods voor VCS bestaan (nog) niet, er bestaan gewoonweg nog geen (degelijke) tools om iets aan te passen. Tevens zou je een manier moeten vinden om de bestanden te vervangen op de DVD, wat aan de illigale kant gaat liggen. Omdat ik bijna zeker weet dat delen van PS2 modden illegaal zijn, gooi ik er een slotje op. Aangezien het verboden is om over Warez te praten . - -Niet mee eens? -> stuur gerust een PB .
Recommended Posts