Jump to content

OG LOC rap

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kewl, ik heb het wel eens eerder gezien maarja. Ik vind het best wel een goeie rap, apart voor z'n stem die het een beetje verpest.

Damn die beat blijft in je hoofd zitten zeg

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Geplaatst:

Tja over smaak valt niet te twisten, maar om dit nu als goed of mooi te bestempelen vind ik wel te ver gaan. In het spel wordt het duidelijk niet gewaardeerd en ik denk ook dat R* de grootst mogelijke moeite heeft gedaan om er een slechte rap van te maken.

Geplaatst:

Toch wordt in feite het grootste gedeelte van het nummer wel in de cutscene afgespeeld, hoor. In het eerste gedeelte van de cutscene zie je OG Loc in beeld, waarna CJ al na enkele seconden het huis verlaat.

Als ze eenmaal buiten zijn, merk je dat, indien je goed luistert, je het nummer nog op de achtergrond verder hoort spelen. Wellicht is het minder goed verstaanbaar, maar toch hoor je de muziek doorgaan. Als de laatste cutscene eenmaal afgelopen is, hoor je de muziek niet meer.

Maar goed, de muziek wordt toch, naar schatting, voor 80% afgespeeld.

@ Hieronder: ^_^

Geplaatst:

Je hoort het de muziek ook al vóórdat CJ naar binnen gaat. En binnen hoor je het harder maar niet helemaal goed omdat het niet gewaardeerd wordt en er doorheen gepraat wordt. Verder kun je in de missie Life's A Beach en Madd Dogg's Rhymes nog wat van zijn rap horen, maar dan zonder de beat.

Inderdaad 'schattig' Bling :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...