Jump to content

Vette car

DenTheMen

Recommended Posts

jah hij is denk ik wel getuned maar wat voor auto is dit

De screen komt uit een Duits tijdschrift maar ik denk dat dat niet uitkan maken met de nederlandse gta

EDIT: OW sorry ik denk dat ik 2x ok heb geklikt

Bewerkt: door DenTheMen
Delen op andere websites

In het echt is het een Ford GT40

gt-40_2.jpg

gt40.jpg

In het spel kun je em hier vinden:

Bij je autodealergarage op het 2e eiland rij je naar het zuiden, je rijdt dan voorbij het station, dan ga je de eerste straat links naar onderen het bergje af, over het spoor, dan de eerste straat naar rechts. na 50 meter zie je dan aan de linkerkant een parkeerplaats, aan de voorkant van het gebouw (op de parkeerplaats) staat deze auto. De naam van de auto in het spel heet "Bullet".

Delen op andere websites

Ow jah nu zie ik het als ik hem met de bullet vergelijk trouwens mooie screens celicavb maar ik bedoelde eigenlijk in het spel en niet in het egt. maar boeit niet toch wat vette screens :puh:

@Moderators/Admins: Hier kan nu een slotje op voordat mensen er onzin van gaan maken met onodige posts

Delen op andere websites

Ow jah nu zie ik het als ik hem met de bullet vergelijk trouwens mooie screens celicavb maar ik bedoelde eigenlijk in het spel en niet in het egt. maar boeit niet toch wat vette screens :puh:

@Moderators/Admins: Hier kan nu een slotje op voordat mensen er onzin van gaan maken met onodige posts

Als je ook onder de screens ff kijkt, daar staat een beschrijving voor hoe je hem kunt vinden in het spel, en hoe de auto heet, succes!

Greets CVB

Delen op andere websites

Als je ook onder de screens ff kijkt, daar staat een beschrijving voor hoe je hem kunt vinden in het spel, en hoe de auto heet, succes!

Greets CVB

Ow sorry niet gezien <_<

Slotje aub

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...