Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat het beste werkt is gewoon je Gimpsuite aantrekken :Y Dan heb je Automatisch seks[/font] Zonder allerlij ander dingen te doen :) Dat kan je dan ook het beste doen. Ik weet niet wat er mee wordt bedoelt, maar ik denk dat je hier wel mee voor uit kan :Y Veel plezier!

Edit1: Als je langs de 35% met haar bent gekomen kan je volgens mij wel gewoon al die andere dingen zoals uitetengaan, dansen doen :)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Wat je ook kunt doen, is in een gesloten auto in de marker gaan staan, dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet (hoe hoog je sex-appeal is) en wilt ze altijd met je daten. Of alle oysters vangen, ook dan maakt het haar niet uit. Natuurlijk is het handiger om in de gimp suit te gaan, maar dat was je vraag niet. Vandaar deze extra info... :)

Geplaatst:

Eigenlijk wil ze gewoon een hoger sex-appeal. Dit kan je krijgen door alle oysters te verzamelen, maar ook vele andere manieren, zoals kleding, tatoo's auto's, ...

Meer info vind je hier.

Nog even een tip wat betreft sex-appeal en voertuigen, de Buffalo en de Slamvan doen het vaak goed bij de dames. D.w.z. dat ze beide een hoge sex-appeal waarde hebben waardoor de sex-appeal van CJ maximaal kan zijn. Daarnaast zijn het fijne auto's om in te rijden. De Slamvan is overigens ook heel mooi te tunen in Loco Low Co.

Veel plezier :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Of voer gewoon de Maximum sex/appeal cheat in dat is

HELLO LADIES / voor de PC

rondje-driehoekje-driehoekje-omhoog-rondje-R1-L2-driehoekje-L1-L1-L1

Bewerkt: door GTA-fan2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...