Jump to content

W810 updaten

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen. Ik heb mijn mobiel een paar dagen geleden gekocht en toen ik op de site keek stonden er meteen dingen van: Update je mobiel. Er staat ook bij dat je alles moet back-upen en dat je je telefoon goed opgeladen moet hebben. Nou denk ik van: Wat gebeurt er als je iets fout doet, en wat zijn de voordelen van een update? Ja, je download de meest recente firmware, maar wat zijn de voordelen zo van bijv. betere camera ofzo?

Alvast bedankt

Steel Dogg _O_

Geplaatst:

Geen idee wat die update precies doet eerlijk, ik heb mijn w810i gewoon gekocht en de drivers geïnstalleerd, of ik de nieuwste firmware heb zou ik niet eens weten...

Ik kan je wel vertellen dat de camera er niet van zal veranderen, een stukje software kan niks aan de lens doen ;) Verder zal er waarschijnlijk niet zoveel veranderen, hooguit je telefoon die wat sneller word ofzo, ik gok dat het redelijk veilig is in ieder geval.

Geplaatst:

ik denk dat de update er voor zorgt dat je , je telefoon meer compatible maakt zeg maar.

Maar de meeste firmware zijn niet zo heel boeiend.

en de nadelen, tja ik denk dat het een beetje hetzelfde werkt als met de PSP, dat je op flash geheugen gaat klote en als dat fout gaat (Telefoon batterije zijn op bv) dat kan daar dus een fout ontstaat. Als dat gebeurt dat is het erg fout en kan je telefoon dus naar de klote gaan.

Maar er is echt een onzettend kleine kans dat zoiest gebeurt, en je hebt toch ook nog garantie neem ik aan ^_^

Geplaatst:

Ja, ik heb het programma nu op mijn PC staan en er staat ook een heleboel, zoals dat de telefoon helemaal opgeladen moet zijn enzo. Nu zit ik hem dus ook op de laden en daarna ga ik het doen denk ik :Y Anyway, ik vertel jullie straks hoe het is gegaan en wat de voordelen zijn :)

Geplaatst:

Heb net ff geupdate. Alles is goed gegaan, ging best snel. Ik heb bijna nog geen veranderingen gevonden, behalve dat de telefoon wat sneller is en de mappen wat anders uitzien. Verder (nog) geen klachten. Ben erg tevreden :)

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ik heb sinds kort ook een W810i maar waar heb jij dat dan gevonden , dat Telefoon updaten?

De Sony Ericsson website ;)

Geplaatst:

Normaal kan je dat gewoon vinden in menu's, maar dan moet je telefoon simlock-vrij zijn. Ik ken namelijk iemand met een W810i Simlockvrij telefoon die dat wel heeft :Y. Zelfs in de handleiding staat het ;)

Geplaatst:

Aleen ik heb geen zin om te wachten op zo'n update , dat kost namelijk handen vol met geld omdat je de GPRS verbinding gebruikt. Dus ik update hem liever niet want je ziet je geld gewoon wegvliegen , je kan het nog beter aan iets leuks besteden :7

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Het hoeft niet geld te kosten, hoor. Als je een USB-kabel hebt, kan je gewoon de Updateservice downloaden en de meest recente update downloaden :)

Geplaatst:
Het hoeft niet geld te kosten, hoor. Als je een USB-kabel hebt, kan je gewoon de Updateservice downloaden en de meest recente update downloaden :)

Ok bedankt , ik heb een USB draad dus dat komt wel goed.

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...