Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 ik zie bij veel signatures van die mooie letters erin met glans en alles waar kan je die dingen downen? ik heb al gezocht maar zonder enige resultaten San Andreas Boy Reageren
SWYV Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) ik gebruik die van gta sa font die kun je ergens downloaden in website daarna san andreas downloads en daarna zoeken nar san andreas Diploma :lol: Bewerkt: 19 december 2004 door Joriz Reageren
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 ik gebruik die van gta sa font die kun je ergens downloaden in website www.gtacrime.nle daarna san andreas downloads en daarna zoeken nar san andreas Diploma :lol: sorry maar kan je die link verwijderen ( dit is verboden ) en dat is niet precies wat ik zoek kijk bijvoorbeel naar de handtekening van romero ,shyne etc. zulke dingen zoek ik Reageren
SWYV Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) bwoa voor mij ist niet zo belangrijk dusjah maarja ik zou wel willen helpen maar ik ben eigenlijk geen prof in zoiets dinges dusjah :rolleyes: ps waarom mag ik geen website adres zeggen is dat verboden?? waarom? :unsure: Bewerkt: 19 december 2004 door sonny yoshi Reageren
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 bwoa voor mij ist niet zo belangrijk dusjah maarja ik zou wel willen helpen maar ik ben eigenlijk geen prof in zoiets dinges dusjah :rolleyes: ps waarom mag ik geen website adres zeggen is dat verboden?? waarom? :unsure: dan maak je reclame voor die site en das gewoon verboden van mij mag je em laten staan maar miss krijg je dan een warn Reageren
Joriz Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Het GTA San Andreas lettertype Old English Text MT kan je gewoon downloaden op GTAgames.nl Directe link: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=114 Reageren
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 ja maar die zoek ik niet neem even als voorbeeld de handtekening van Mr Cortez zulke letters wil k hebben die san andreas lettertype heb ik al sinds hij in de download database staat Reageren
Joriz Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) Deze site is wel redelijk: http://www.dafont.com/en/ Helaas komt deze site wel steeds voller met reclame maar ze hebben wel veel goede lettertypes. Deze is ook wel goed: http://www.myfonts.com/ Bewerkt: 19 december 2004 door Joriz Reageren
Scott16 Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) Harstikke bedankt, nu ga ik even kijken of ik een mooie handtekening kan maken EDIT : weet iemand van jullie misschien ook waar ik ''letters''kan downloaden voor Wordart van Word? Bewerkt: 19 december 2004 door san_andreas_boy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.