game~skater Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 ik heb gelezen dat je een cargobob kan laden...hoe doe ik dit dan..?(ps2) Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) ik heb gelezen dat je een cargobob kan laden...hoe doe ik dit dan..?(ps2) Wat bedoel je precies met 'laden'? Je kan hem gewoon hier vinden. Als je bedoelt dat je hem kan bevoorraden of met wapens of iets dergelijks moet ik je helaast teleurstellen, dit kan namelijk niet. Als je bedoelt dat hij een magneet heeft, dat is helaas alleen zo tijdens de missie Up, Up and Away en verder alleen met mods. Jij hebt een ps2 dus dan kan je geen mods installeren. Bewerkt: 22 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
game~skater Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 ik heb gelezen dat je een cargobob kan laden...hoe doe ik dit dan..?(ps2) Wat bedoel je precies met 'laden'? Je kan hem gewoon hier vinden. Als je bedoelt dat je hem kan bevoorraden of met wapens of iets dergelijks moet ik je helaast teleurstellen, dit kan namelijk niet. weet ik alweer genoeg...tanks Reageren
Bigstijn Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) De cargobob is zoals _Koe_Mzungu zij niet te laden, ook niet met mods. Het stukje wat ik straks typte ging over de packer (Bedankt _Koe_Mzungu!) Bewerkt: 22 juli 2007 door Bigstijn Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 ... Als je bedoelt dat hij een magneet heeft, dat is helaas alleen zo tijdens de missie Up, Up and Away en verder alleen met mods. ..In deze missie wordt er met een speciale Leviathan gevlogen.Gevonden op een ander forum Let op, wel in het engels! ... 'quote' ...De quote heeft geen betrekking op de Cargobob maar meer op de Packer.Desondanks is het zonder modificaties niet mogelijk om een lading te vervoeren met de Cargobob ondanks het feit dat de naam toch anders doet vermoeden. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Er is wel een mod dat je met de Andromada voertuigen kan vervoeren, maar daar weet ik zelf niet veel van, heb ik ook maar gehoord. Gewoon ff googlen D Dat is al de 2e keer dat ik niet lees wat voor console iemand heeft Bewerkt: 23 juli 2007 door MartyCeha Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Er is wel een mod dat je met de Andromada voertuigen kan vervoeren, maar daar weet ik zelf niet veel van, heb ik ook maar gehoord. Gewoon ff googlen Het probleem is dat hij hem op de Playstation 2 heeft, dat staat in zijn bericht gemeld. Anders had hij ook deze mod kunnen installeren zodat hij wel degelijk met de cargobob dingen kon vervoeren... Maar zoals ik al zei, is dat niet mogelijk aangezien hij San Andreas op de Playstation 2 heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.