game~skater Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 op wikigta staat: Dit zijn de "grote" gangs uit San Andreas mijn vraag zijn er nog meer gangs..? nick Reageren
Jopper47 Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Nee, volgens mij niet. Ik denk dat ze hier gewoon alle gangs mee bedoelen! Van J.V Reageren
Wijst Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Dit zijn gewoon alle gangs die er zijn in GTA San Andreas. De grootste zijn denk ik Grove Street Families Ballas Los Santos Vagos Uit Los Santos De kleinere zijn dan dus Varrios Los Aztecas (Los Santos) Triads (Las Venturas & San Fierro) Da Nang Boys (San Fierro) San Fierro Rifa (San Fierro) Loco Syndicate ( verschillend ) Bewerkt: 22 juli 2007 door Wijst Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Er zijn ook gangs die uit verschillende onderdelen bestaan, zoals de Seville Boulevard Families onderdeel is van Grove Street Families. Je kan vaak aan de verschillende Tags (Sprays / Graffiti) zien welke onderdelen er zijn, maar dat merk je vanzelf als je die Tags (100 stuks) aan het overspuiten bent. In de bestanden van SA zijn bijvoorbeeld ook Tags van de San Fierro Rifa gevonden maar zijn niet in het spel gebruikt. De gangs in SF zijn in principe geen kleine gangs alleen voert CJ geen echte oorlog met ze uit, behalve dan de Loco Syndicate die verantwoordelijk is voor de drugshandel tussen SF en LS. Maar dit is eigenlijk geen gang maar een soort verbond tussen bepaalde kopstukken van gangs. Bewerkt: 22 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Je hebt, zoals _KoE_Mzungu al zei gangs die uit verschillende onderdelen bestaan. Zo bestaan de Ballas uit de Temple Drive Ballas en de Rollin' Heights Ballas. De Traids bestaan uit de Mountain Cloud Boys (waarvan Wu Zi Mu a.k.a. Woozie de leider is) en de Red Gecko (waarvan Ran Fa Li de leider is). ETC!!!! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Dit zijn volgens mij de gangs in SA LS Grove street family ballas los santos vagos los varrios aztecas seville boulevard family in een van de missies van crash in LS krijg je te maken met een russische gang SF da nang boys triads San Fierro rifa Loco Syndicate LV Leone's Sindacco's forrelli's dat zijn ze wel volgens mij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.