Jump to content

MSN Moeilijkheden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik wordt de laatste tijd getijsterd door een of andere hacker, (denk ik). Deze weethet andwoord op mijn "geheime vraag", en deze wil ik dus anders instellen. Wie weet hoe ik dit doe?

Alvast bedankt ^_^

Edit: Gelukt, Bedankt Youp :tu:

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Ik wordt de laatste tijd getijsterd door een of andere hacker, (denk ik). Deze weethet andwoord op mijn "geheime vraag", en deze wil ik dus anders instellen. Wie weet hoe ik dit doe?

Alvast bedankt ^_^

Ten eerste wil ik zeggen dat de laatste gebeurtenis met MSN iedereen had; want MSN was bezig met werkzaamheden. Volgens Joris in ieder geval.

Ten tweede wil je toch je geheime vraag veranderen, moet je eerst gewoon je wachtwoord gaan veranderen. Je kan je wachtwoord veranderen door wanneer je offline staat op "wachtwoord veranderen" te drukken. Dat was altijd de normale gang van zake om je vraag + wachtwoord te veranderen. Maar het probleem is als je je wachtwoord vergeten bent krijg je ook al geen vraag meer, dus ik ben bang dat ze het vraag gebeure hebben verwijdert. Of in ieder geval het is nergens meer terug te vinden.

Groetjes,

Youp

Bewerkt: door Youp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...