game~skater Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 ik zit in kazakhstan en moet dat monster verslaan...geen idee wat ik moet doen...hulp is altijd welkom Reageren
spoeky Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Het is lang geleden dat ik die level gespeelt heb, dus zelf uit leggen kan ik helaas niet. Wel heb ik een nederlandse Walktrought voor je gevonden. Je kan hem Hier vinden. Het stukje over het monster verslaan heb ik even voor je gekopieert hieronder: Aan het eind spring je af en ga je rechts door de deur. Je spreekt eerst Amanda en neemt het daarna op tegen de Unknown Entity. In het midden staat nog een magnetisch kanon, stap meteen in terwijl je de Unknown Entity ontwijkt. Richt op je vijand en druk LT om hem vast te grijpen met het kanon. Richt op een stroomstraal tussen de blauwe bollen en schiet het beest er tegen aan. Stap meteen uit het kanon terwijl de baas even verdwijnt en ren naar een schakelaar, aangegeven met een rode lamp. Hier zien er vier van en ze moeten allemaal overgehaald worden. Ren er naar toe, haal een schakelaar over en rol snel terug naar het kanon. Herhaal het pakken en wegschieten van de Unknown Entity om steeds de kans te krijgen een schakelaar over te halen. Schakelaars die je al gehad hebt worden aangegeven met een groene lamp en als ze allemaal overgehaald zijn verschijnt een deel van het zwaard waar Lara naar zoekt. Spring snel terug in het magnetische kanon en negeer de Unknown Entity. Gebruik RT om de grote net verschenen ballen naar achter te schieten zodat ze tussen de kleinere bollen komen. Draai rond in het kanon om dit snel met alle vier te doen. Voor korte tijd verdwijnt het schild rondom het zwaarddeel dan, dus stap snel uit het kanon en gooi de Magnetic Grapple naar dit voorwerp en trek het naar je toe om hier weg te kunnen. Hopelijk heb je hier wat aan. Veel succes! Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Gaat dat over de nieuwe of de oude Legend , want er is kort geleden ook een remake van de eerste TombRaider gereleased? [edit]Of heet de eerste geen legend? Bewerkt: 23 juli 2007 door Galiorix Reageren
spoeky Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Gaat dat over de nieuwe of de oude Legend , want er is kort geleden ook een remake van de eerste TombRaider gereleased? Er is nu nog maar 1 Legend. De nieuwste Tombraider is Tombraider Anniversary. Tombraider Anniversary is de remake van Tombraider 1. Legend was het vorige deel en is geen remake, maar gewoon een 'nieuwe' Tombraider. Er werd wel gesproken over een Legend 2, maar of die uit gaat komen is nog niet bekend. Edit: De eerste Tombraider heet gewoon Tombraider 1. Bewerkt: 23 juli 2007 door spoeky Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 oowja was vergeten dat die laatste anniversairy hete , wist wel dat ie op Legend gebasseerd is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.