Sef Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Hallo, Ik was nieuwsgierig naar wat de spaceeinstein mod allemaal kon. Ik heb het geïnstalleerd, en in de lees mij stond bij de meeste auo-mods: Can be enabled throug the modshop. Ik ben al naar een garage geweest, maar heb nergens iets van die modjes kunnen vinden. Waar is die modshop? Sef Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Volgens mij bedoelt hij die deur in het Johnson's House die je niet kunt openen. Als je ervoor gaat staan dan kun je een serie mods enablen/disablen. Reageren
Sef Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 OK, Bedankt. Dat wist ik nog niet. Alleen als je voor die deur gaat staan, krijg iets als cesarv10 en nog iets, daarna kun je niets anders meer dan enter indrukken dat je eruit wilt. Wat moet je daar precies doen? Reageren
m.o.d Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 OK, Bedankt. Dat wist ik nog niet. Alleen als je voor die deur gaat staan, krijg iets als cesarv10 en nog iets, daarna kun je niets anders meer dan enter indrukken dat je eruit wilt. Wat moet je daar precies doen? je hebt 3 bestanden nodig om deze mod te gebruiken: - main.scm - script.img -american.gxt je bent deze laatste vergeten in de map "text" te zetten deze map is te vinden in de installatie map van GTA SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.