S()nny Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 leuk dat je de laatste tijd veel sigs ant maken zijn.. veel mensen moet jouw voorbeeld opvolgen :D nou dan zal ik ff raten.. je render vind ik niet zo bij de BG passen (ik weet niet , ik hep een gevoel dat er beter een 3D render op kon..) die lichteffecten..zijn wel gaaf alleen jammer dat het 2 dezelfde zijn ik vind het links ook een beetje leeg je had daar ook beter een paar effectjes kunnen doen dat hij iets meer opvult.. en die ''K'' had je denk ik tog gwoon beter TL rich kunnen doen.. mijn rate: 7,5/10 gr S()nny Reageren
.Syfes Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Sprite sig ? Zijn die renders niet wat kleiner ? Now jah. Commentaar: Ik vind die C4D heel mooi (geef me eens de link) Wat ik minder vind is de font . Die vind ik niet gepast bij je achtergrond . Site voor fonts : klik 9/10 Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) We gaan het niet van de hoogste toren blazen, maar wat je daar hebt is een mooie signature. Ook ik zou graag de C4D eens willen zien die je gebruikte. Misschien een minpuntje wat .Syfes al zei is de font. Opzich is hij wel mooi, maar de kleur past er niet bij. Probeer eens verschillende kleurtjes Bewerkt: 23 juli 2007 door Merticus XVII Reageren
TL rich Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 bedankt voor de reacties.. bijgaand bewiste c4d... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.