WackoX Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Heeft er iemand een backup van de GTA.img van gta sa? Ik heb perongeluk geen backup gemaakt Reageren
Argon Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Heeft er iemand een backup van de GTA.img van gta sa?Ik heb perongeluk geen backup gemaakt Als je het over GTA3.img hebt zal je denk ik best GTA:San Andreas helemaal opnieuw instaleren want ik denk niet dat iemand 800Mb gaat uploaden en ik ben er trouwens ook niet helemaal zeker van dat het legaal is. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Heeft er iemand een backup van de GTA.img van gta sa?Ik heb perongeluk geen backup gemaakt Als je het over GTA3.img hebt zal je denk ik best GTA:San Andreas helemaal opnieuw instaleren want ik denk niet dat iemand 800Mb gaat uploaden en ik ben er trouwens ook niet helemaal zeker van dat het legaal is. mijne is 1.1 gig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.