IV trailer Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) ik denk zelf dat ze er wel iets mee gaan doen maar ik weet niet wat. en ik hoop dan ook wel dat je de functie ook aan of uit kan zetten als het vervelent word. het logist lijkt mij het alvast om auto te rijden. de motion sensor technologie houd in dat je bewegingen worden gedetekteerd van je controller in plaats van je knopjes en stickjes. een goed voorbeeld daarvan is de wii controller. Bewerkt: 23 juli 2007 door IV trailer Reageren
-IV- Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Wat houdt de 'Motion Censor' in? Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 motion censor= bewegings sensoor. dat houd dus in dat als je je controller beweegt dat dat wordt herkent net als dat je op een knopje drukt beweeg je de controller. een goed voorbeeld daarvan is de wii controller want die heeft het namelijk ook. Reageren
nationalist Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 hoe kan je dan die motion sensor activeren ? kheb de ps3 maar weet niet hoe Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) hoe kan je dan die motion sensor activeren ? kheb de ps3 maar weet niet hoe De SIXAXIS-Controller van de Playstation 3 heeft zo genoemde bewegingsensoren. Sommige spellen maken hier gebruik van. Bij MotorStorm kun je er bijvoorbeeld mee sturen en bij Call of Duty kun je er mee slaan of rijden. Soms moet je het aanzetten bij de verschillende controller opties maar zoals het slaan bij Call of Duty zit er gewoon standaard in. Ik hoop wel dat ze er iets mee doen. Ik hoop vooral dat je ermee kunt slaan. Dat is bij Call of Duty gewoon een kleine maar wel leuke optie. Bewerkt: 23 juli 2007 door ASPHALT Reageren
IV trailer Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 hoe kan je dan die motion sensor activeren ? kheb de ps3 maar weet niet hoe motion sensor verangt de knoppen niet letterlijk het is gewoon een mogelijk. en het hangt dus van het spel af of die er mogelijkheden mee heeft. zo kan je bevoorbeeld in een basketbal game de bal besturen als je hem nog in je handen vast hebt om hem netjes in het net te leggen. dan doe je zelf dus echt die beweging na. Reageren
-IV- Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Het zal waarschijnlijk wel zo zijn dat je hem kan activeren of uit zetten. Juist zoals met de controller vibraties bij sommige spellen. Zou idd leuk zijn moest je de mogelijkeid hebben om te slagen Reageren
battle1970 Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 ik denk niet dat het handig is met het rijden van auto's maar misschien is het wel een idee voor de helicopter? maar het lijkt me wel moeilijk Reageren
K.O. Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Hmmm het is dan een beetje off topic, maar als je motion sensoring wil, neem dan een Wii en geen PS3. Wat mij betreft had de rumble gewoon mogen blijven. Maar goed, waarschijnlijk voelt Rockstar zich min of meer verplicht er íets mee te doen. Veel journalisten keuren het af als er een mogelijke functie ongebruikt is gelaten en denken dat dat licht aan onkunde. (Moeilijke zin zeg! ) Waarschijnlijk komt er dus wel íets in met deze motion sensor, maar ongetwijfeld iets heel kleins. Misschien naar voren/achteren/zijkant hellen met een motor ofzo. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Bij echte Racespellen als MotorStorm waar je nog moeite moet doen om op de baan te blijven is het soms wat onhandig maar bij Call of Duty 3 gebruik ik de normale melee strike nooit meer en rij ik ook vaak met behulp van de motion sensoren. Met de Wii vergelijken moet ook niet, dat is veel anders. De Wii-Controller registreed veel meer bewegingen. De SIXAXIS alleen overhellingen en uitbrekingen. De Wii is er echt op gemaakt, voor de PS3 is het als een kleine leuke extra. Zoals ik al gezegt heb ik zou het graag bij Melee aanvallen willen zien. Ook komt de rumble misschien nog terug. Bewerkt: 23 juli 2007 door ASPHALT Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Bij echte Racespellen als MotorStorm waar je nog moeite moet doen om op de baan te blijven is het soms wat onhandig maar bij Call of Duty 3 gebruik ik de normale melee strike nooit meer en rij ik ook vaak met behulp van de motion sensoren. Met de Wii vergelijken moet ook niet, dat is veel anders. De Wii-Controller registreed veel meer bewegingen. De SIXAXIS alleen overhellingen en uitbrekingen. De Wii is er echt op gemaakt, voor de PS3 is het als een kleine leuke extra. Zoals ik al gezegt heb ik zou het graag bij Melee aanvallen willen zien. Ook komt de rumble misschien nog terug. ja dat las ik ook vandaag ja! sony is nieuwe snufjes voor de ps3 controller aan het ontwikkelen, en nu de rechtzaken voorbij zijn met dat ene bedrijf zouden ze de rumble er ook weer in kunnen en willen doen. goed nieuws voor de ps3 bezitters iig. Over de sixaxis..rockstar zei dat ze nog aan het experimenteren waren ermee, maar dat ze niet zeker wisten of ze er wat mee gingen doen, en ook niet wat ze er dan precies mee zouden doen. Reageren
thug Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ik hoop echt dat je deze fuctie kunt gebruiken voor mee auto te rijden en met mottos rijden. Reageren
Drugga Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Ik heb Motorstorm en gebruik de SixAxis besturing heel weinig (lees: Nooit) dus ik zou t niet erg vinden als het er niet in ging, maar het lijkt me wel leuk als ze dit gebruiken om mee te basejumpen. Dat je door je Sixaxis naar voren te leunen dat je dan Nikolai kan laten accelereren bijv.. Eigenlijk zou ik dat wel willen als download: Dat je er 1 hele hoge toren bijkrijgt en dat je die dan kan gebruiken om met je Sixaxis te kutten.... Reageren
IV trailer Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Ik heb Motorstorm en gebruik de SixAxis besturing heel weinig (lees: Nooit) dus ik zou t niet erg vinden als het er niet in ging, maar het lijkt me wel leuk als ze dit gebruiken om mee te basejumpen. Dat je door je Sixaxis naar voren te leunen dat je dan Nikolai kan laten accelereren bijv.. Eigenlijk zou ik dat wel willen als download: Dat je er 1 hele hoge toren bijkrijgt en dat je die dan kan gebruiken om met je Sixaxis te kutten.... er komt toch zowiezo al hele hoge torens tenzij je een special hindernis achtig ding bedoelt. anders hoef je het natuurlijk ook niet te downloaden dan zitten de wolkenkrabbers er standaart bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.