Jump to content

wat denk/hoop je dat rockstar doet

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb Motorstorm en gebruik de SixAxis besturing heel weinig (lees: Nooit) dus ik zou t niet erg vinden als het er niet in ging, maar het lijkt me wel leuk als ze dit gebruiken om mee te basejumpen. Dat je door je Sixaxis naar voren te leunen dat je dan Nikolai kan laten accelereren bijv.. Eigenlijk zou ik dat wel willen als download: Dat je er 1 hele hoge toren bijkrijgt en dat je die dan kan gebruiken om met je Sixaxis te kutten....

You're lucky (waarschijnlijk is er een basejump toren in IV, bewijs:

http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=736837

BTW die eerste screen doet het nu niet meer maar het klopt echt wat hij zegt...

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• IV trailer

11

• b4rtsimps0n

6

• 2fast{0}

5

• Richie01

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik heb Motorstorm en gebruik de SixAxis besturing heel weinig (lees: Nooit) dus ik zou t niet erg vinden als het er niet in ging, maar het lijkt me wel leuk als ze dit gebruiken om mee te basejumpen. Dat je door je Sixaxis naar voren te leunen dat je dan Nikolai kan laten accelereren bijv.. Eigenlijk zou ik dat wel willen als download: Dat je er 1 hele hoge toren bijkrijgt en dat je die dan kan gebruiken om met je Sixaxis te kutten....

You're lucky (waarschijnlijk is er een basejump toren in IV, bewijs:

http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=736837

BTW die eerste screen doet het nu niet meer maar het klopt echt wat hij zegt...

ja die screen is even offline, de site waar ik dat plaatje heen heb gelinkt is even off.

maar het zou zomaar de basejump toren kunnen zijn..zou goede manier zijn om de parachute spring fanaten (zoals mij :puh:) tevreden te stellen

Geplaatst: (bewerkt)

Word niet gebruikt denk ik, ook niet nodig. :7

Bewerkt: door Aftermath NL
Geplaatst:

Ik hoop dat ze nix met de sixasmotion controller doen, ik hoop ook dat ze de ps3 versie schrappen :puh: Nee grapje, ik heb een xbox360 sinds kort omdat ik de ps3 veelste duur vond. Maar het idee base jumpen met de sixas klinkt wel cool :puh:

Geplaatst:

Ik hoop dat ze er niets mee doen, ik vindt het alleen maar irritant om met die controller heen en weer te gaan.

Geplaatst:
Ik hoop dat ze er niets mee doen, ik vindt het alleen maar irritant om met die controller heen en weer te gaan.

Maar als ze het misschien doen kan je het denk ik ook wel uitzetten.

Geplaatst:

He's damn right. :7 Het slaat helemaal nergens op, een beetje heen en weer met je controller als je in vuur staat bij Resistance, of een speciale aanval bij Ninja Gaiden. :7

Geplaatst:

er komt toch zowiezo al hele hoge torens tenzij je een special hindernis achtig ding bedoelt. anders hoef je het natuurlijk ook niet te downloaden dan zitten de wolkenkrabbers er standaart bij.

het enige wat ik kan bedenken wat daadwerkelijk zal werken met de motion sensor van de ps3

is of het afschudden van politie als ze achter je aan lopen

en jah helicopter vliegen zou goed werken gok ik.

Maar ik vind m eigenlijk niet zo nuttig de motion sensor

bij veel spellen werkt t gewoonkut z ook bij motorstorm het is veel veel gemakkelijker

om met een knuppel te sturen in plaats van de motion sensor.

Ik hoef m er dus niet zo nodig in.

• 4 weken later...
Geplaatst:

er komt toch zowiezo al hele hoge torens tenzij je een special hindernis achtig ding bedoelt. anders hoef je het natuurlijk ook niet te downloaden dan zitten de wolkenkrabbers er standaart bij.

het enige wat ik kan bedenken wat daadwerkelijk zal werken met de motion sensor van de ps3

is of het afschudden van politie als ze achter je aan lopen

en jah helicopter vliegen zou goed werken gok ik.

Maar ik vind m eigenlijk niet zo nuttig de motion sensor

bij veel spellen werkt t gewoonkut z ook bij motorstorm het is veel veel gemakkelijker

om met een knuppel te sturen in plaats van de motion sensor.

Ik hoef m er dus niet zo nodig in.

wat van mij echt niet hoeft is cheats invoeren met motion technologie. dan zie ik al dit soort dingen gebeuren

post-66211-1188239687.jpg

Geplaatst:

thirtiare wagen functies als je sticks vol zijn van de secondaire :puh: . mmmmh dat kan dan niet bij de xbox360 whaahaahaa

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...