Jump to content

wat denk/hoop je dat rockstar doet


IV trailer

Recommended Posts

thirtiare wagen functies als je sticks vol zijn van de secondaire :puh: . mmmmh dat kan dan niet bij de xbox360 whaahaahaa

thirtaire nog wel? :puh: ja als je dan even verkeerde beweging maakt gaat je auto flippen :puh: zoveel functies zal rockstar niet doen op een auto ofzo hoor dat je geen knoppen overhoudt.. je neemt ook elk excuus om de 360 af te kraken hè.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • IV trailer

    11

  • b4rtsimps0n

    6

  • 2fast{0}

    5

  • Richie01

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
Wat kun je daar precies mee met die motion sensor?

een beweging die je maakt met de control wordt vastgelegd. Met CoD3 kan je bijv. met je wapen slaan door de controller snel een draai te geven ^_^

Zoiets als bij de wii dus?

je kan toch ook gewoon de eerste post lezen van mij daar staat de uitleg. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kun je daar precies mee met die motion sensor?

een beweging die je maakt met de control wordt vastgelegd. Met CoD3 kan je bijv. met je wapen slaan door de controller snel een draai te geven ^_^

Zoiets als bij de wii dus?

je kan toch ook gewoon de eerste post lezen van mij daar staat de uitleg. :puh:

Ohja tuurlijk maar dat wist ik niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kun je daar precies mee met die motion sensor?

een beweging die je maakt met de control wordt vastgelegd. Met CoD3 kan je bijv. met je wapen slaan door de controller snel een draai te geven ^_^

Zoiets als bij de wii dus?

je kan toch ook gewoon de eerste post lezen van mij daar staat de uitleg. :puh:

Ohja tuurlijk maar dat wist ik niet :N

tja persoonlijk kijk ik altijd eerst naar de begin post weet ik tenminste wat of waarom ie het heeft aangemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen als ze het goed uitwerken en als het uit te zetten is dan hoop ik dat ik dat ze er wat mee gaan doen. En dan miss iets met peeken ofzow. Of vliegen met die functie is ook wel vet lijkt me :puh:

Maar als ze het niet goed uitwerken dan hoeft het van mij niet, heb ik ook bij GRAW. dan ben je aan het spelen en dan ga je iets anders zitten omdat je last van je kont krijgt ofzow :puh: en dan val je in het spel op de grond :puh::schater: das egt irritant :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm voor vliegen is het denk ik ongeschikt.

Hij regristreerd namelijk geen vloeiende bewegingen, mar eerder schokken. Dus eigenlijk is het alleen makkelijk om 1 beweging te doen zoals met je wapen een klap verkopen. Maar besturing van je voertuig is het in ieder geval niet voor in de wieg gelegt...

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm voor vliegen is het denk ik ongeschikt.

Hij regristreerd namelijk geen vloeiende bewegingen, mar eerder schokken. Dus eigenlijk is het alleen makkelijk om 1 beweging te doen zoals met je wapen een klap verkopen. Maar besturing van je voertuig is het in ieder geval niet voor in de wieg gelegt...

das niet helemaal waar hoor. de sixaxis (playstation3 controller) mag dan wel niet zo gevoelig zo gevoelig zijn als de wii, maar hij registreerd zeker wel vloeiende bewegingen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...