b4rtsimps0n Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 thirtiare wagen functies als je sticks vol zijn van de secondaire . mmmmh dat kan dan niet bij de xbox360 whaahaahaa thirtaire nog wel? ja als je dan even verkeerde beweging maakt gaat je auto flippen zoveel functies zal rockstar niet doen op een auto ofzo hoor dat je geen knoppen overhoudt.. je neemt ook elk excuus om de 360 af te kraken hè. Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Ik denk dat ze het héél misschien gebruiken voor vliegen en dergelijke maar verder lijkken mij die 3th ,4th , 5th en 6th axes totaal zinloos. Greetz Bewerkt: 28 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Black Force Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 ik hoop dat ze helemaal niks met de motion sersor doen, voor een game als GTA IV betekend het dat motion sensor SUCKS! C'on sony, waar blijft die DUALSHOCK3 nou? Greetz, Black Force Reageren
Naudin Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Wat kun je daar precies mee met die motion sensor? Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Wat kun je daar precies mee met die motion sensor? een beweging die je maakt met de control wordt vastgelegd. Met CoD3 kan je bijv. met je wapen slaan door de controller snel een draai te geven Reageren
Naudin Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Wat kun je daar precies mee met die motion sensor? een beweging die je maakt met de control wordt vastgelegd. Met CoD3 kan je bijv. met je wapen slaan door de controller snel een draai te geven Zoiets als bij de wii dus? Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Wat kun je daar precies mee met die motion sensor? een beweging die je maakt met de control wordt vastgelegd. Met CoD3 kan je bijv. met je wapen slaan door de controller snel een draai te geven Zoiets als bij de wii dus? je kan toch ook gewoon de eerste post lezen van mij daar staat de uitleg. Reageren
Naudin Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Wat kun je daar precies mee met die motion sensor? een beweging die je maakt met de control wordt vastgelegd. Met CoD3 kan je bijv. met je wapen slaan door de controller snel een draai te geven Zoiets als bij de wii dus? je kan toch ook gewoon de eerste post lezen van mij daar staat de uitleg. Ohja tuurlijk maar dat wist ik niet Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Wat kun je daar precies mee met die motion sensor? een beweging die je maakt met de control wordt vastgelegd. Met CoD3 kan je bijv. met je wapen slaan door de controller snel een draai te geven Zoiets als bij de wii dus? je kan toch ook gewoon de eerste post lezen van mij daar staat de uitleg. Ohja tuurlijk maar dat wist ik niet tja persoonlijk kijk ik altijd eerst naar de begin post weet ik tenminste wat of waarom ie het heeft aangemaakt. Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik denk vourtuigen besturen en misschien ook nog sniper gebruiken. en natuurlijk vliegen ermee. en bij een tank de koepel bewegen maar dan moet je de tank met de knopjes zelf besturen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik denk niks. Bij Motorstorm werkt het in ieder geval waardeloos. Ik zet het gewoon uit daarbij. Voor blije Wii-achtige spelletjes als Rub a Duck is het wel gaaf. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 september 2007 Rapport Geplaatst: 18 september 2007 Ik hoop dat ze het niet doen.. Lijkt mij niet echt handig om te spelen Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Alleen als ze het goed uitwerken en als het uit te zetten is dan hoop ik dat ik dat ze er wat mee gaan doen. En dan miss iets met peeken ofzow. Of vliegen met die functie is ook wel vet lijkt me Maar als ze het niet goed uitwerken dan hoeft het van mij niet, heb ik ook bij GRAW. dan ben je aan het spelen en dan ga je iets anders zitten omdat je last van je kont krijgt ofzow en dan val je in het spel op de grond das egt irritant Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Uhm voor vliegen is het denk ik ongeschikt. Hij regristreerd namelijk geen vloeiende bewegingen, mar eerder schokken. Dus eigenlijk is het alleen makkelijk om 1 beweging te doen zoals met je wapen een klap verkopen. Maar besturing van je voertuig is het in ieder geval niet voor in de wieg gelegt... Reageren
IV trailer Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Uhm voor vliegen is het denk ik ongeschikt.Hij regristreerd namelijk geen vloeiende bewegingen, mar eerder schokken. Dus eigenlijk is het alleen makkelijk om 1 beweging te doen zoals met je wapen een klap verkopen. Maar besturing van je voertuig is het in ieder geval niet voor in de wieg gelegt... das niet helemaal waar hoor. de sixaxis (playstation3 controller) mag dan wel niet zo gevoelig zo gevoelig zijn als de wii, maar hij registreerd zeker wel vloeiende bewegingen hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.