Jump to content

wat denk/hoop je dat rockstar doet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat ze, als je het over een voorbeeld hebt als de Wii-controller, dat ze er dan ook echt bij de Nintendo Wii er intensiever mee te werk gaan als bij de Playstation 3. Tevens bemoei ik mijzelf niet meer zo intensief als het over de Playstation gaat, aangezien ik het een puur 'baggerding' vind.

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• IV trailer

11

• b4rtsimps0n

6

• 2fast{0}

5

• Richie01

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik denk dat ze, als je het over een voorbeeld hebt als de Wii-controller, dat ze er dan ook echt bij de Nintendo Wii er intensiever mee te werk gaan als bij de Playstation 3. Tevens bemoei ik mijzelf niet meer zo intensief als het over de Playstation gaat, aangezien ik het een puur 'baggerding' vind.

oh jij hebt dus alleen de wii zeker? :puh:

dan kan je niet eens gta spelen hè..dat weet je toch wel? :puh:

Geplaatst:

Ik heb een ps3 en ik kan je zeggen dat het behoorlijk irritant is. ik vlieg de hele tijd uit de bocht bij motorstorm en het is ongemakkelijk. ik stuur liever met anoloogstick. als het in gta 4 zou komen zou ik het niet gebruiken. :N

Geplaatst:

omdat de sinax-3 controller in 2008 terug komt ben ik benieuwd of ze er iets meej gaan doen meschien komt de hevige trill functie weer terug, maar ik ben wel benieuwd

Geplaatst:
Ik heb een ps3 en ik kan je zeggen dat het behoorlijk irritant is. ik vlieg de hele tijd uit de bocht bij motorstorm en het is ongemakkelijk. ik stuur liever met anoloogstick. als het in gta 4 zou komen zou ik het niet gebruiken. :N

Je weet dat je het gewoon uit kunt zetten in Motorstorm he? Ik was er na vijf minuten ook al redelijk op afgeknapt.

Geplaatst:

Je weet dat je het gewoon uit kunt zetten in Motorstorm he? Ik was er na vijf minuten ook al redelijk op afgeknapt.

de motionsensor is leuk bij sportspellen zoals golf ^_^ maar niet bij racespellen of gta IV

Geplaatst:
Bij Rub a Duck is het ook leuk, om die haaien ermee om te gooien. :$

ik heb dat spel nog niet gespeeld :puh: maar meschien zouden ze de motion sensor wel bij minigames kunnen gebruiken dat je in central park kunt honkballen meschien :puh:

Geplaatst:
Als Rockstar de sensor gebruikt, denk ik dat men de sensor zal gebruiken om te slaan :puh:

dan zul je de meeste tijd klappen krijgen denk ik :puh:

Geplaatst:

Je bent compleet fout aan het denken.

Ten eerste, heb ik nóg geen Wii. Ik heb er echter al wel ervaring mee, aangezien mijn neef een Wii heeft.

Ten tweede, heb ik een Xbox360, een Playstation 2 en een hele hoop handhelds. Overigens ben ik ook over de Playstation 2 niet tevreden en zal ik dat dus ook niet zijn bij de Playstation 3. Vandaar dat ik dat onding dus ook niet in mijn huis hoef te hebben.

Ten derde, heb ik op verschillende plaatsen gelezen dat GTA 4 ook uit zal komen op de Nintendo Wii.

Geplaatst:
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat ie op de Wii komt

Achja, eerlijk gezegd lijkt mij dat ook...

Toch heb ik het op verschillende plaatsen gelezen. Nu zal het ook kunnen dat mensen die dat soort berichten maken, compleet uit hun nek lullen, maar dat lijkt me sterk.

Nu bedoel ik ook niet dat ik de game, als het op de Wii zou uitkomen, zou willen hebben op mijn Wii. De Nintendo Wii wil ik eerlijk gezegd slechts voor games van bekende characters, zoals Mario. Uit de oude doos wat Nintendo betreft.

Bovendien vindt ik een GTA IV ook niet echt een spel voor op een console als de Wii, aangezien de Nintendo Wii daar véél te uitgebreid voor is.

Geplaatst:

Ten eerste, heb ik nóg geen Wii. Ik heb er echter al wel ervaring mee, aangezien mijn neef een Wii heeft.

Ten tweede, heb ik een Xbox360, een Playstation 2 en een hele hoop handhelds. Overigens ben ik ook over de Playstation 2 niet tevreden en zal ik dat dus ook niet zijn bij de Playstation 3. Vandaar dat ik dat onding dus ook niet in mijn huis hoef te hebben.

Ten derde, heb ik op verschillende plaatsen gelezen dat GTA 4 ook uit zal komen op de Nintendo Wii.

Hahahahahahah, jij hebt echt HEEELEE fout bronnen zoals ik al eerder zei.

Ga eens de echte gamesites na, gta 4 komt zover we weten alleen op de 360 en ps3 uit. hij is niet aangekondigd voor de nintendo wii, het enige is dat nintendo heeft gezegd dat zij een gta voor de wii willen hebben.

Gta 4 kan niet eens op de wii, hij heeft dezelfde specs als de xbox 1, met zelfs nog een iets slechtere videokaart..gta 4 zou niet eens op de wii kunnen draaien. Sorry het irriteert me dat jij me steeds weer tegenspreekt terwijl jij echt totale onzin in je hoofd hebt zitten omdat je denk ik hele rare sites leest.

Ga is ff alle feiten na voor je weer iets post..echt heel vermoeiend.

Geplaatst: (bewerkt)

Hahahahahahah, jij hebt echt HEEELEE fout bronnen zoals ik al eerder zei.

Ga eens de echte gamesites na, gta 4 komt zover we weten alleen op de 360 en ps3 uit. hij is niet aangekondigd voor de nintendo wii, het enige is dat nintendo heeft gezegd dat zij een gta voor de wii willen hebben.

Gta 4 kan niet eens op de wii, hij heeft dezelfde specs als de xbox 1, met zelfs nog een iets slechtere videokaart..gta 4 zou niet eens op de wii kunnen draaien. Sorry het irriteert me dat jij me steeds weer tegenspreekt terwijl jij echt totale onzin in je hoofd hebt zitten omdat je denk ik hele rare sites leest.

Ga is ff alle feiten na voor je weer iets post..echt heel vermoeiend.

Ik moet B4rt hier helaas gelijk in geven.... GTA is nooit uitgebracht door Nintendo ... dus reken er maar niet op dat dit nu wel gebeurt. Dus idd: de sites 'lulde uit hun nek'

Bewerkt: door Rensch

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...