pilot Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ik heb een ps3 en ik kan je zeggen dat het behoorlijk irritant is. ik vlieg de hele tijd uit de bocht bij motorstorm en het is ongemakkelijk. ik stuur liever met anoloogstick. als het in gta 4 zou komen zou ik het niet gebruiken. Je weet dat je het gewoon uit kunt zetten in Motorstorm he? Ik was er na vijf minuten ook al redelijk op afgeknapt. Tuurlijk weet ik dat hij uit kan Reageren
Richie01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Hahahahahahah, jij hebt echt HEEELEE fout bronnen zoals ik al eerder zei.Ga eens de echte gamesites na, gta 4 komt zover we weten alleen op de 360 en ps3 uit. hij is niet aangekondigd voor de nintendo wii, het enige is dat nintendo heeft gezegd dat zij een gta voor de wii willen hebben. Gta 4 kan niet eens op de wii, hij heeft dezelfde specs als de xbox 1, met zelfs nog een iets slechtere videokaart..gta 4 zou niet eens op de wii kunnen draaien. Sorry het irriteert me dat jij me steeds weer tegenspreekt terwijl jij echt totale onzin in je hoofd hebt zitten omdat je denk ik hele rare sites leest. Ga is ff alle feiten na voor je weer iets post..echt heel vermoeiend. Als je het zo vermoeiend vind, reageer er dan niet op. Zoals ik al eerder meldde, zal ik vanaf nu niet meer reageren op jouw onpraat. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Hahahahahahah, jij hebt echt HEEELEE fout bronnen zoals ik al eerder zei.Ga eens de echte gamesites na, gta 4 komt zover we weten alleen op de 360 en ps3 uit. hij is niet aangekondigd voor de nintendo wii, het enige is dat nintendo heeft gezegd dat zij een gta voor de wii willen hebben. Gta 4 kan niet eens op de wii, hij heeft dezelfde specs als de xbox 1, met zelfs nog een iets slechtere videokaart..gta 4 zou niet eens op de wii kunnen draaien. Sorry het irriteert me dat jij me steeds weer tegenspreekt terwijl jij echt totale onzin in je hoofd hebt zitten omdat je denk ik hele rare sites leest. Ga is ff alle feiten na voor je weer iets post..echt heel vermoeiend. Als je het zo vermoeiend vind, reageer er dan niet op. Zoals ik al eerder meldde, zal ik vanaf nu niet meer reageren op jouw onpraat. het spijt me verschrikkelijk dat ik je zo vaak heb tegen gesproken. Maar echt waar, al die posts waar ik op heb gereageerd staat gewoon onzin in. Dingen over gta 4 die niet kloppen, niet bevestigd zijn, en bevestigd zijn niet te kloppen/in gta 4 te zitten. En gta 4 op de wii is ook niet mogelijk en niet aangekondigd door rockstar. Je kan misschien niet tegen kritiek ofzo, maar ik verbeter je alleen zodat andere mensen niet denken dat die dingen over gta 4 waar zijn, want die zijn het echt niet. Misschien kan je dat niet geloven omdat je andere sites hebt zitten lezen die elk gerucht/verzonnen info als waar aannemen en niet de bronnen controleren, en dat je daardoor zoveel verkeerde info in je hoofd hebt zitten waarvan je denkt dat het wel waar is. Sorry hoor, maar als je terecht verbeterd word hoef je niet gelijk zo laf te zeggen dat je niet meer op mijn "onpraat" (want dat is het niet, alle feiten die ik je heb gezegd/verbeterd zijn bevestigd door rockstar en journalisten in gamebladen en gerespecteerde game sites) reageerd. Reageren
Richie01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Oké, het spijt mij ook. Back to the point? Reageren
Capodaano Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Op welke manier zal GTA IV gebruik gaan maken van de Sixaxis controller? Ik hoop bijvoorbeeld voor helicopters dat het alleen door bewegen, zonder knopjes, kan besturen Reageren
pilot Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Op welke manier zal GTA IV gebruik gaan maken van de Sixaxis controller? Ik hoop bijvoorbeeld voor helicopters dat het alleen door bewegen, zonder knopjes, kan besturen Ik geloof dat Rockstar nog aan het experimenteren was met de sixaxis controller. Reageren
the max Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Op welke manier zal GTA IV gebruik gaan maken van de Sixaxis controller? Ik hoop bijvoorbeeld voor helicopters dat het alleen door bewegen, zonder knopjes, kan besturen ik vind het besturen met de sixaxis best wel lastig, dus ik hoop dat je het dan ergens in kan stellen of je het wel wilt of niet Reageren
Dastard Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 Ik hoop eigenlijk ook dat je het zal kunnen instellen. Zoals bij MotorStorm (is soms wel leuk). Reageren
Rensch Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 er is al een topic van klikkie Althans, ik denk dat dit hetzelfde is Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 november 2007 Rapport Geplaatst: 26 november 2007 (bewerkt) R* is aan het experimenteren met de sixaxes/ dualshock 3 controller. Ze weten het nog niet zeker of ze het gaan gebruiken maar ik denk van wel omdat op de Xbox 360 een extra downloadable gebeure is wilt R* een klein cadeautje geven voor de PS3 owners. Ik denk dat het wel iets makkelijker spelen is als R* dat gebruikt @ Rensch: het topic gaat over exact het zelfde Bewerkt: 26 november 2007 door GTAGijsso Reageren
michaelfivez Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ze doen er waarchijnlijk niets mee omdat ie ook op de 360 komt... Reageren
philip14 Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ze doen er waarchijnlijk niets mee omdat ie ook op de 360 komt... dus? die downloadbare content komt ook alleen op de Xbox 360 Reageren
pilot Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ze doen er waarchijnlijk niets mee omdat ie ook op de 360 komt... dus? die downloadbare content komt ook alleen op de Xbox 360 Ja, microsoft heeft een hoog bedrag ervoor betaald. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ze doen er waarchijnlijk niets mee omdat ie ook op de 360 komt... dus? die downloadbare content komt ook alleen op de Xbox 360 Ja, maar die hebben ook vele betaald en ik zie sony niet betalen voor een debiele extra die misschien 5 minuten gaat gebruikt worden... Reageren
IV trailer Geplaatst: 9 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Wil je weer kleding kunnen uitkiezen, mooie sieraden kunnen kopen of je haren laten knippen? Wat voor winkels, wapens en auto's wil je hierin zien? Wil je weer kunnen daten of naar de scholen gaan? Kortom, wat wil je graag in GTA IV zien, of wat juist niet? Vertel het hier! als je de controler van de playstation 3 naar voren duwt dat je een kopstoot heeft of een andere vecht taktiek Eh eigenlijk een directe kopie uit het wensen en verlangens topic maar ik vond het hier ook goed staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.