Gta-killer Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Het lijkt me wel leuk als je even niks weet te doen dat je gewoon auto besturing op sixaxis zet. Lijkt me dan wel leuk om voor af en toe te gebruiken. Verder zullen ze denk ik aantal kleine dingen erin zetten die we wel zullen zien als het spel uit is. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 januari 2008 Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 Zal de SIXAXIS gebruikt worden? (Sixaxis is een bewegingscensor die in de Playstation 3 controller zit. En als die gebruikt wordt, op welke manier of bij welke actie? Ik denk zelf dat ie wel gebruikt wordt, maar dan bij mini-games:P (Als dit nieuws al bekend is dat er sixaxis wordt gebruikt en ook gezegd is in welke actie, dan mag er een op dit topic) Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Ik denk misschien bij het rijden (zou wel vet zijn!) Reageren
oostzaan Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Bij mini games enzo zal hij wel leuk gebruikt kunnen worden maar hij moet geen grote rol gaan spelen in game, of in iedergeval zou je moeten kiezen of je hem gebruikt of niet. Reageren
kooskansloos Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Sixaxis is kut. Het werkt niet goed. En ik word moe van al dat bewegen. Dus oprotten ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.