MartyCeha Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Als je in het Phil Collins concert aan de rechterkant kijkt (aan de kant van de basgitarist, die met die blauwe gitaar en dat R* Leeds shirt). Je kan Vic gewoon besturen en zn wapens afvuren, en van wapens wisselen. Ik heb alledrie de muzikanten doodgeschoten, Phill kan niet dood. Dat ziet echt lomp uit als je de gitaarsolo hoort en je ziet die gast daar dood liggen ;puh: probeer maar eens Was dit al bekend? Ik vond niets met de zoekfunctie, niets op WikiGTA dus ik dacht 'maak maar een topic'. Uit de onderstaande twee reacties blijkt dat dit niet erg bekend is, en dat met dit topic dat wel iets bekender wordt. Ik heb geen cheatdevice (meer), ik ben zo dom geweest te upgraden, en downgraden[/font] is me te riskant. @Pietje II: Leuk hè? Maar soms toch nog even serieus luisteren, het blíjft een goed liedje Bewerkt: 23 juli 2007 door MartyCeha Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Een bug waarschijnlijk. Zal het wel gaan proberen, lijkt me grappig Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Dat was al héél lang bekend, ik heb al vaak genoeg het optreden van Phil Collins zitten "vergallen" namelijk. Je kunt inderdaad alle muzikanten neerschieten, Phil Collins lijkt echter bijna onmogelijk maar hij is wél te vermoorden. Met het Cheatdevice is dit makkelijk te doen. Echter is Victor Vance in de PlayStation 2-versie van GTA Vice City Stories stil aan de grond gezet, dus in de PS2-versie gaat dit feest niet door. In de PSP-versie kun je natuurlijk dus wel "feesten". Edit @ hierboven: Zekers, ik ben dan ook fan van Phil Collins en ik vermoord 'm absoluut niet graag. Maar het is wel érg melig om te zien dat alles gewoon rustig doorgaat (zoals de zang en dergelijke) terwijl de grote muziekheld dood op de grond ligt met een plas bloed om zich heen. Bewerkt: 27 juli 2007 door Pietje II Reageren
Limbolander Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 jammer wou het ook eens zien en ja het is een mooi nummer ( en dat van iemand die hardcore luisterd lol ) Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 wreed, wreed spijtig da da op de ps2 ni kan. stoem stoem stoem nu kunde is lol beleven en dan gaat da nie Reageren
JeGe Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Je kan wel in het concertzaal komen als je door de blue hell gaat, maar ook dat is bijna onmogelijk in de ps2 versie. Ik zoek steeds naar oplossingen maar nope, nog niks gevonden:( Enne @Scrtz niks tegen Hardcore he Reageren
Miek Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Maar ik heb het al eens geprobeerd en het lukt gwoon niet maar ik geloof het wel hoor maar dan komt alleen die gitaaristen in beeld en zie je vic nergens staan. Maar ik geloof het wel Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Als je vanuit het oogpunt uit de concertzaal kijkt, staat Vic aan de rechterkant (aan de kant van de basgitarist met de blauwe gitaar). Als je hem opvallende kleding aandoet (pastel suit of de winner outfit), dan zie je hem goed. Je kunt hem ook besturen dus, dan valt hij ook wel op. Je kunt het ook controleren door te schieten. Als je een geweergeluid hoort, is hij er. Hoor je geen schietgeluid, dan moet je even wapens wisselen (linker- en rechterpijltje). Als je VCS op de PS2 hebt, dan zal dit niet gaan (dit heb ik opgemaakt uit enkele posts van hierboven, o.a. die van Pietje II). @Hieronder: Ik vind ze allebei mooi Bewerkt: 27 juli 2007 door MartyCeha Reageren
Kinzorro Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Heftig!! Zodra ik m'n PSP terug heb ga ik het meteen uitproberen, thnx voor de coole tip! Maar het liedje zelf vind ik niet zo mooi...''Another day in paradise'' is véél en véél mooier, nietwaar? Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Je kan wel in het concertzaal komen als je door de blue hell gaat, maar ook dat is bijna onmogelijk in de ps2 versie.Ik zoek steeds naar oplossingen maar nope, nog niks gevonden:( Enne @Scrtz niks tegen Hardcore he ik luister het zelf vriend >>> Door SummerBase: Dit kun je hem per PB melden en niet met een post. Gelieve niet meer offtopic te gaan dus.. <<< Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Zodra ik m'n PSP terug heb waarom eigenlijk? en met dat liedje vind ik het juist andersomontopic: ik heb het ook geprobeert maar het lukte niet en dan dit er nog bij ook...... m'n PSP is in het water gevallen (vraag me niet hoe) Reageren
Kinzorro Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) waarom eigenlijk? Omdat ik zonder een PSP GTA:VCS niet kan spelen... Maarja, verder met de topic Bewerkt: 27 juli 2007 door Kinzorro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.