Jump to content

Medal of Honor: Heroes

De besturing van Medal of Honor: Heroes  

14 leden hebben gestemd

1. 1. Welke besturing gebruik jij meestal bij Medal of Honor: Heroes?

• Commando
      3
    • Elite
      3
    • Spoorzoeker
      0
    • Sluipschutter
      4
  2. 2. Wat vind jij echt de meest irritante besturing, en gebruik je dus (bijna) nooit?

• Commando
      3
    • Elite
      4
    • Spoorzoeker
      2
    • Sluipschutter
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb sinds een paar dagen Medal of Honor: Heroes voor op de PSP, en ik vind het een best vet spel. :) Het speelt best goed voor op een handheld. Ik vroeg me af: Wie van jullie heeft allemaal nog meer MoH: Heroes? Misschien dat we dan een keer met zijn alle tegen elkaar kunnen spelen via de infrastructuur modus. :)

Dan had ik er nog een vraagje over: Ik vind de besturing wel een nadeel, het loopt niet zo ontzettend lekker. Daarom vroeg ik me af: Welke besturings optie wordt door jullie het meeste gebruikt? Ik heb even een poll toegevoegd, zodat mensen die geen zin hebben om te posten toch kunnen stemmen. :) De optie 'Ik heb MoH: Heroes niet', heb ik er niet bijgezet. Ik zie namelijk niet in waarom mensen die geen MoH: Heroes hebben in dit topic zouden stemmen. Ga dus a.u.b. ook niet zomaar wat stemmen als je het spel zelf niet hebt. :7 Ik gebruik nu zelf vaak Sluipschutter, omdat ik het gewoon fijn vindt om met het anologe stickje te richten. Naast Sluipschutter oefen ik ook met elite, omdat je dan toch wat beter kan mikken en lopen tegelijk. Maar Elite is wel een erg irritante besturing in het begin, het duurt echt lang voordat je het onder controle hebt. Zijn er meer mensen die Elite gebruiken? En is dat fijn als je er eenmaal aan gewend bent?

Oh, en dan wou ik als laatste nog even zeggen: Bezitters van een PSP die een goede shooter wel leuk vinden, MoH: Heroes is een platinum titel! Dit wil zeggen dat hij in de winkels nog maar €19,99 kost, en dat is niet veel voor zo'n leuke shooter. Veel recensies noemen MoH: Heroes de beste shooter voor de PSP.

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

ik heb het spel ook.. ik doe het soms online en ik gebruik meestal sluipschutter verder bijna geen andere.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb de game net toen hij uit kwam het is een van de betere medal of honor games

wel iets te gemakelijk behalve op HELD

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Ik gebruikt het meest van al Commando en Elite vind ik de irritanste.Ik heb MOH:Heroes nu al een tijdje en het is echt een fantastsich spel.Ik heb het bijna direct na de release gekocht

• 3 weken later...
Geplaatst:

heeft er iemand een medal of honor heroes savegame eu voor mij met veel kleding al vrij gespeelt ik wil online spellen met veel kleding

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb het spel ook maar het richten is bagger de crosshair is veel te slecht en de multiplayer is ook bAGGER maarja het is wat je een leuk spel noemt en je hebt het binnen een paar uur op held uitgespeeld de mazzels

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...